"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2020. március 17., kedd

Nekem...

Nekem nem az a bajom, hogy most  a lakásba kell lenni, hisz aki ismer, tudja, hogy van hogy egy hónapig sem megyek ki a kapun...Van dolgom, a munkám a házhoz köt,szeretek itthon lenni, sőt nem szeretek elmenni sehova, de ez ami most van, egész más, egyszerűen fusztrál ami most ér napok óta...Annyi info ér bennünket, hogy igazából nem is tudja az ember mi az igaz, mert mindenki az "igazit" írja, mondja...Valahogy úgy érzem, félek..., féltem magunkat, a fiamékat, és mindenkit akit ismerek.
Az hogy kifosztották a boltokat, nem lehet semmit sem kapni, mert látszik, hogy pánik van.. ami persze nem oldja meg a problémát, ha mindent önzően felvásárolnak.."Nevetséges" sokszor, hogy nem kell bezárni, másnap be kell zárni, csak 100 ember lehet egy helyen... ott is fertőzhetnek... Vásárt bezárták, a vásárcsarnokot nem... ma linccs hangulat volt, egymásba értek... és nem kell bezárni, mert kell a zöldség ,és blabala..Eddig mi a jó fenének nem a csarnokba jártak vásárolni?Hónapok, évek óta katasztrofális  kevés a vásárló, reggeli órákban csak az eladók, ma reggel rengetegen voltak, veszekedtek...nagy tumultus volt...és sorolhatnám, de talán így egy kicsit megkönnyebbülők ha leírom...Mind ketten veszélyeztettek vagyunk...
Minden  vizsgálatot elhalasztottak, én cardiolgiára akartam időpontot kérni Szeptemberre!!!!,nincs.. mert minden most elhalasztott vizsgálatokat kell először majd letudni...Szóval jó nagy káosz...Ha nem  is mindennap, de be kell vásárolni... szinte megoldhatatlan , hogy két hétig maradjuk itthon...
A többiről most inkább nem is teszek említést, , hogy mivel jár az egész....
Nem rég láttam, hogy kamion szám öntötték ki a virágokat...mennyi pénz... mennyi munka van mögötte...és akkor a többit még meg sem említettem...
Most nem köt le semmi, sem kézimunka, sem a munka... marad a szorongás...
                                                          💓💓💓💓💓💓💓
ezt ma láttam... annyira aranyosak...és nem féltek a galambok.



                                                                 💓💓💓💓💓
"tavaszból " bár szerintem ez még nem a tavaszt jelenti,....a  természet ébredése



kúp virág, szár nélkül....

 virágpiac,ahol licitre lehet vásárolni.. azt gondolom nem kell mit mondani hozzá...


egész heti és múltheti munkám...

  pécsi várárcsarnok...délelőtt
Pécsi húsbolt előtt

7 megjegyzés:

  1. Nekem is hasonló érzéseim vannak.
    Szép a jácintod, nálunk is kinyílott hosszú sorban.
    A lehangoltságom ellenére, azért van kedvem kimenni a kertbe, jót lehet most gyomlálni, mert vizes még a talaj.

    VálaszTörlés
  2. Jaj, az a sok virág!!!
    Hiába mondják, hogy ne pánikoljunk, ebben a bizonytalanságban nehéz higgadtnak maradni. És igen, ilyenkor nem köt le semmi. :(
    Reménykedjünk, hogy az emberek belátók lesznek, csak indokolt esetben mennek el otthonról, s sikerül a vírus terjedését kordában tartani.

    VálaszTörlés
  3. Igen a család féltése, engem is szorongással tölt el.

    VálaszTörlés
  4. Ugyanezeket érzem, hasonló típus vagyok én is. Most mégis megrémiszt ez a kényszerű bezártság, de még ettől is jobban ez az egymás hátán tolongó tömeg. Hiába kérik hogy ne menjünk, hogy maszkot viseljünk, hogy tartsuk a megfelelő távolságot.... Mi lesz így a járvány terjedésével?!
    Itt is akcióz a virágnagyker, birizgálja is a fantáziámat, de ellenállok. Még szerencsések vagyunk, mert van kertünk, van hová kimenni. Persze ott se úgy megy a munka, mert időnként leülök, elmerengek az eseményeken.
    Nálatok már igazi tavasz van! Szépségesek a virágaid! Nekem ezekre még várni kell.

    VálaszTörlés
  5. Mindenki aggódik, én is. A hiány miatti sorban állás nagyon nem jó, mert fertőzhetik egymást az emberek. Mennyi ember!

    VálaszTörlés
  6. kIMARADTAM EBBŐL A MIZÉRIÁBÓL, NEM CSINÁLTUNK HAVI BEVÁSÁRLÁST, NEM IS VOLT ITTHON SEMMI. a TÖBBIRŐL ÍRTÁL. bÍZZUNK, MÁST NEM TEHETÜNK. a SOK VIRÁGOT, S FŐKÉNT A TERMESZTŐKET SAJNÁLOM. gYÁRAKBÓL IS KÜLDIK EL AZ EMBEREKET...

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm lányok..Abban egyet értünk, hogy mindenkinek van kit félteni ..és ráadásul magunkat is...Mindenkit ér kár... nem csak bennünket... Egész télen azért fűtöttünk hogy mostanra legyen valami...Nem kevés pénz...Tudom akinek nincs munkahelye, annak sem könnyebb, de ha nem fektettünk be, nincs semmi bevétel... volt aki egyszer azt mondta , igaz nem erre, hogy az "ÉLETED MEGMARADT"
    Csak pénz nélkül nagyon nehéz bármihez is fogni...mégha az élet megmaradt...
    Azt gondolom, ma nagyon sokak kerülnek nagyon nehéz helyzetbe...

    VálaszTörlés