"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2020. március 26., csütörtök

Szívek....

A színes szíveket fejeztem be... ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁá jó sokáig tartott, végre  felköltözött a hungarocell szívre... Nem tudom kinek hogy tetszik, nekem nagyon .....A tapancsos még régebbi, csak nem akartam egyesével mutatni.

Más.     mondják vissza az időpontokat az orvosoknál, kórházaknál....hogy mi lesz ennek a vége...




ez egy régebbi munka... csak vártam, hogy elkészüljön más is, ne egy kézimunkát  mutassak.







a hátoldala---be kell vallanom, örülök, hogy ennyire jól sikerültek..és mennyire igaz a gyakorlás....
 vigyázzatok magatokra... maradjatok otthon..köszönöm a figyelmet!

20 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek lettek :)
    Én most ovis tarisznyákat csinálok, és ma megtöltöm a 2 db gyűrűpárnát.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Éva!Végre ma rászántam magam és elő vettem a rókámat, és a fölötte lévő levél körnek neki álltam..
      Talán igy kicsit most könnyebb lesz.

      Törlés
  2. Mindkettő nagyon helyes kis minta és a kivitelezés is tökéletes!

    VálaszTörlés
  3. Aranyosak a szívek, de gondoltam már te is tojásokat gyártasz a közeledő húsvétra. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Kincse, nem készül idén tojás, kettőt csináltam, valószínű ennyi is marad...Én úgy tudom húsvét sem lesz megtartva, mi nem a gyerekeinkkel élünk együtt.

      Törlés
  4. Nagyon cukik! Örülök, hogy ha keveset is de kézimunkázol. Kitartás, és mosoly.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Le kell kötni az agyat is, nem csak a kezet!
      Mosolllly??? mi az?

      Törlés
  5. Nagyon szép mindkettő! Aranyos a tappancsos is, de én a szívecskéset választanám. Az szólított meg.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó pár készült... ha meg kéne mondani hogy melyik tetszik, nem tudnám azt mondani hogy ez... vagy az...Amikor a minta szembe jön velem, tudom , meg kell csinálni...szerelem első látásra...és sok ilyen van... vagy hasonló..Köszönöm...

      Törlés
  6. Gyönyörű mindkettő, de az a színes szíves!... ❤️ az nagyon tetszik 😊

    A szomszéd bácsi is mesélte, hogy felhívták őket is, hogy ne menjenek a vizsgálatra, amire elő voltak jegyezve 😮 félelmetes 😔

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök hogy tetszik.. ebből is látszik nem csak nekem...

      Tudom nem az írnok tehet róla, de megint hívtak, hogy elmarad a bőrgyógyászaton lévő időpontom...Úgy fel ment a pumpám, és mondtam is, a hölgynek, hogy akkor amikor az időpontot kértem, nem 4 hónapot kellett volna várnom, arra, hogy megmondják, hogy 6 hónap után le vesznek 2!!!!! darab bizgentyűt.....és nem négy oldal papírt töltött volna ki... az idő alatt le is vehették volna azt a "herkentyűt"... és majd még jön a többi visszamondás..!

      Törlés
  7. Nagyon tetszik mind a kettő szivecske ! Vigyázzatok Magatokra !

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Ági! Ti is vigyázzatok magatokra!

      Törlés
  8. Nagyon cuki mindkettő. Igen, a gyakorlat sokat segít.
    Az orvosi ellátásban most a nem életbe vágó betegségeket elhalasztják. Mindenki fél. A bőrgyógyász is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is, mi is félünk...Nem elment az irás! talán most sikerül..
      Azért nonszensz hogy egy szrok után nem tudnak vizsgálatot csinálni mert nincs időpont, aztán a cardiolgián csak 3 hétre tudják vállalni, de addigra ép jött a corona vírus...Műteni kéne...lemondták a cardiologiát, ha újra rosszul lesz mentő... azóta is frászba vagyok...
      Sajnos elég sok rosszat hallani mostanában, ha valakinek be kell kerülni a kórházba...Tudom minden orvos, nővér teszi a dolgát...azért van miért aggódni

      Törlés
  9. Anyum is pont így járt. Orvoshoz lett volna időpontja. Már megvolt a CT, a szakorvosi kiértékelés hiányzott még. Szerdán mondták, hogy hívja fel őket pénteken, addigra megnézik, de be ne menjen. Ma pedig, hogy telefonon nem adnak felvilágosítást. Várja ki a vírus lecsengését.

    A munkáid szép aprólékosak!

    VálaszTörlés
  10. Szépen kialakultak a szivecsekek 😍 szívvel, szeretettel vigyázzatok egymásra, magatokra.

    VálaszTörlés