"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2014. április 9., szerda

A "már biza " nyúl...

Ki nőt a szeme is...  sikerült felragasztani,. átváltozott  egy az egybe nyúllá...Nem édes? Mutatja a farkincáját is...és már kint az udvaron... megmutogatta magát...  füle is "nyulas" lett...Egy szóval... nekem nagyon tetszik...Azt hiszem lesz társa  is..hamarosan.

 Nagy trécselés...és pihi

 kukucs...
Na ...látjátok a farkam?,

16 megjegyzés:

  1. Nagyon aranyos nyuszikád van! Csak vigyázzál a kutyusod nehogy elriassza!:-)) Nagyon aranyos a többi állatkád is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm... vigyázzok rájuk... Ami igaz , az igaz,,,, dobozból jöttek a többiek elő..... Valahogy a húsvéti készülődés sem az igazi...Valószínű ahol kisgyerek van, ott még ég a húsvéti láz...

      Törlés
  2. Na jól van, most már nyúl kinézete van :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ügye??????,, és képzeld nekem nagyon tetszik... sőt... lehet hogy kicsit beképzelt is lettem, mert az eredetinél jobban tetszik ez... vagy csak azért mert ezt és készítettem...Bár apa szerint félre áll a szája.... már én is láttam...ép mondani akart valamit...

      Törlés
  3. Annyira, de annyira aranyos lett!!! Olyan ügyes vagy! Kicsit irigyellek... :))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm... ez nagyon érdekes... Sokszor a lelkem teszem ki és nem úgy sikerül az a valami ahogy szeretném, máskor meg
      megtáltosodom...Nem vagyok ügyes, csak van ami sikerül, máskor meg nem jön össze semmi....

      Törlés
  4. Jól kinyílt a csipája :) :) :)...... hiszen a többiekhez képest ő a legnagyobb :) (egyed uralkodó?)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Itt lejebb olvasd el amit Neked írtam... ez a fránya rendszer nem ide tette.. de köszönöm hogy írtál..

      Törlés
  5. Nyulam bulam ennyire fázol ? :-D Kékülsz zöldülsz a többiek közt , remélem húsvétra meghozod a jó időt, addig meg vigyázz a többi "gyerekre":-) Hisz te vagy a legnagyobb.

    Aranyos kis jószág, ügyes vagy Verám!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen úgy látszik fázott...és nem tudom mítől lett ilyen zöldes árnyalatú... inkább türkiz.. Tán már szürkült és attól lett ilyen...
      Már volt hogy hóba jött a nyúl..

      Törlés
  6. Ez a nyuszi bűbűjos!!:-)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon aranyos lett!! Cuki a többi állatka is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Idén valahogy elkerül a készülődési láz.... Ennyire telet...köszönöm.

      Törlés
  8. DE jót mosolyogtam.... köszönöm...Már ezért is érdemes volt újra feltenni a nyúlam- bulamot...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jutka ezt NEKED irtam... megmakacsolta magát a rendszer...

      Törlés