"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2014. április 30., szerda

Egy kis illatpárna.

Nagyon csábítóak ezek az apró horgolások.Sok minden készülhet belőle, de ahogy megláttam, illatpárnába gondolkodtam... Az esti vihar, dörgés és nagy zuhé közben, hogy megfeledkezem a kinti eseményektől, elkészült ez a pici forma. Más már nem volt, mint hajnalba gyorsan vágtam hozzá anyagot, összevarrtam , bele a levendulát, még mindig van....és már lehet is fotózni ....Még minden vizes .Legyen szép napotok!




Minta innen   :myrosevalley.blogspot.hu/2014/04/crochet-flower-for-tired-garden-hands.html

10 megjegyzés:

  1. Kedves ez a kis levendulás dísz, nekem is van hasonló :)
    A hajócsipkéd egy csoda! Nagyon tetszik!
    Szépek a virágaid, remélem a jég nem tett kárt bennük!
    Szép hétvégét !

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ügye milyen aranyosak ezek a levendulás kis apróságok???? Már gondoltam Rád, a levendulák kapcsán, mert rengeteg bimbó van már a bokrokon, és Te vagy levendula rajongó... és szedhetünk majd kedvünkre...

      Törlés
  2. Amin először megakadt a szemem az az időkép, hogy országszerte esik, villámlik. Itt Pesten rövid ideig volt kiadós eső.
    Tündéri az illatpárna!
    Időtöltésnek hajócsipkézni jó buli, mert gyönyörűeket alkotsz.
    Ahogy elnézem a fotóidat, megyek és belevágom a kukába a fényképezőgépemet, mert ha úri kedve engedi jó képet csinál, de ez a ritkább. A legtöbb fotóm sötét és nem tudunk rájönni miért?! A franc essen bele!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekünk tulajdonkép az internet az időkép és az időjárás miatt van.
      Az hogy én másra is használom, az megint más dolog.. DE JÓ DOLOG... hogy itt lehetek, még ha sokszor el is vagyok kenődve kicsit az érdektelenség miatt.
      Nem tudom mi bajod, olyan szép fotókat készítesz...én meg csak kattogtatok... aztán vagy jó ,vagy nem...
      Hajócsipkémről..Nagyon nagyon bekattantnak kell lenni, ahhoz hogy csináljam... most tanulják a lányok, igaz tűvel és milyen ügyesek...én meg már tán két éve valóban küzdök vele, hogy olyan legyen, amit láthatok.. Szóval nagy szerelem kell , hogy csináljam...és csináljam, hogy mindig szebb legyen

      Törlés
  3. Csodállak, hogy olyan hipp-hopp megcsinálsz minden kézimunkát, ami eszedbe jut:) Kigondolsz valamit, aztán már mutatod is a fotót róla:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Orsi én is csodálkoztam, milyen hamar kész ez a minta... Neked is csak ajánlani tudom...próbáld meg...szerintem egy, fél óra alatt kész...

      Törlés
  4. Nagyon édes lett! Én is elmentettem gyorsan a mintát :)))
    Szép hosszú hétvégét kívánok! Pihizzetek is!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még láttam hasonlókat... de ezt nagyon könnyű és hamar kész van... sokáig szemeztem vele...Örülök hogy én is kicsit tudtam legalább ajánlani mintát...Nekünk ilyen tájt nincs pihenés... De olvastam Te jól töltötted a hétvégét...

      Törlés