"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2014. április 27., vasárnap

Pihenésként.... hajócsipke..

Jó nagy,  és nehéz munka  van mögöttünk, mégis esténként kikapcsolásnak    hajócsipkéztem..most. Már régen készítettem ezt a mintát, de most húsvétkor jöttem rá, milyen szép, ha csak mint kis" bugyor "lesz a tojásdísz.../tojástartó/Csücskeinél fűztem össze...  Ez a minta igazán gyönyörű../Juhar/./ és ha tudnám a tervezőt is nem kéne most lesütnöm a szemem.../
Természetesen elajándékoztam , ezért újból elkészítem, csak most nem fehérből...A kezem elég fáradt, és fájós, látszik is, mert egy két helyen nagyon laza  a csipke...
Ez is 10-es puppets



10 megjegyzés:

  1. Én nem látom, hogy laza lenne, szerintem csodaszép!
    Azért vigyázz a kezedre! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ültetéstől fáj a kezem... majd megszokja.... vagy... túl vagyunk hála égnek az új telepítésen...

      Törlés
  2. Természetesen, a kezed fáradt. Nagyon szép.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Chris, very nice of you to write in Hungarian :)

      Törlés
    2. Orsi Chris nem tud magyarul, lefordítatja...aranyos, mert mikor először írt, írta, hogy nem is tudja hogy hol vagyok...
      A ford
      ító egyébként sokszor olyan sületlenséget fordít, ember

      legyen a talpán, hogy megértse...

      Örülök hogy itt vagy...

      Törlés
  3. Csodás , szép egyenletes, nem laza! Puszi!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm Kata....Kisujjamat vágja be nagyon a fonal....De most találtam megint egy csudii szépet...kell csinálni..

      Törlés