"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2014. április 13., vasárnap

Egy kis nasi?

Régóta terveztem, jó lenne egy kis buktát készíteni... Íme... és isteni finom...VOLT.








Nem tudok betelni a clematisommal...egyre több virág nyílik ki, egyre  szebb

Bea aranyos volt, kommentelőkért kiáltott...nekem is kéne egyet kiáltanom? Én is hiányolom.. Tudom, sok a munka kint is, bent is.. de legalább  egy szót.....Köszönöm..

Jó pihenős vasárnapot kívánok!

Drága Jutka!  Parancsolj... sok szeretettel...





15 megjegyzés:

  1. Nagyon irigyellek a sok szép virágodért.
    Nekünk nincs kertünk (legalábbis itt, a közvetlen közelben nincs), de van egy erkélyünk, amire jövő héten szeretnék virágokat telepíteni. Olyan szép tud lenni, ha színes virágok pompáznak rajta.
    A buktádat megkóstolnám...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Edit...Minden évbe eldöntjük keveset vagy nem is ültetünk virágot, mert sok dolog van vele, mégis minden évben itt ott van virág... Hiába szeretjük a virágokat magunk körül.

      Törlés
  2. Nasi? jöhet bármikor. Gyönyörűek a virágaid! A clematisról nem is beszélve. Csodálatos, amennyire sok virág van rajta. Látom, Nálad már a gyöngyvirág is nyílik. Az enyém még javában bimbós. További szép napot!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ritkán van nasi..árt..és nem tudok ellenállni.A gyöngyvirág vad.. Még annak idején a házzal együtt vettük közel harminc éve...
      Mikor vettem a clematist nem is gondoltam, hogy ennyire szép lesz ,és főleg hogy ennyi virág lesz rajta.

      Törlés
  3. Volt? ilyen hamar elfogyott? akkor már hiába nyúlnék be érte a monitoron keresztül?? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze csak VOLT... Nálunk nem marad.. eteti magát...

      Törlés
  4. Csodás virágaid vannak jó is ide benézni hozzád egy kis tavaszért:-)
    A bukta guszta, de csak nézegethetem azt is.
    A kommentelők meg nem tolonganak nálam sem sajnos

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm... Mint írtam én is csak néha sütök.
      Az olvasó a hibás...gondolom..Én nem szeretem, mert akihez elmegyek megnézni a blogját, szeretem megnézni a nála lévő blogokat is..Sót.. többször is visszamegyek, mert ha írok, kiváncsi vagyok hogy milyen választ kapok és a többieknek mi a véleménye az adott posztról.. Igaz ez idő igényes...

      Törlés
  5. Mindig kínozol a buktáddal... :))) Nagyon szeretem, de max a boltban kaphatóhoz jutok hozzá... lehet, hogy én is tudnék sütni...?
    A virág pedig tényleg GYÖNYÖRŰ!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Miért NE tudnád megsütni.... Szerintem a legegyszerűbb és finom sűtike..A boltikat nem szeretem, mert érzem a tartósítót benne

      Törlés
  6. Buktáidat én is megirigyeltem most ahogy néztem! Csodásak a virágaid. Nagy a csend a kommentelők tekintetében! De látod a kiáltásodat én meghallottam:-))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj de kedves vagy Éva...hogy meghallottad kiáltásomat
      Igen ... azt hiszem mindenkinek ez a problémája a kommentelőkkel..Igaz, többen is mondják, magunknak készítjük... de ha nincs válasz nincs lelkesedés sem...Ha magunknak irunk, be is lehet zárni... akkor meg minek a blog?
      Egy szónak is száz a vége... köszönöm...

      Törlés
  7. Köszönöm!
    Közelről a kis bimbós gömböcskék a kedvenceim.

    VálaszTörlés
  8. Köszönöm hogy itt voltál...A Te blogodnál viszont a Nod kiírja hogy le van tiltva valamelyik oldal... és pirosan jön fel... amig nem sikerül levenned a hibát, én nem tudok bejelentkezni..

    VálaszTörlés