"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2014. április 22., kedd

Sárga... akkor most sárga akác.

Most egy kérésnek teszek eleget... és szívesen teszem, mert imádom a sárga akácot... Már sok volt, törte ki vihar, pusztult már el, mert a tetűtől nem tudtuk megmenteni...,rossz helyen kelt ki, de mindig van..Elszórja magvait és újra és újra megújul...Ezt is már jól felnyírtuk, mert az ablakba. csatornába beleért... Ez is magról kelt...valamikor.
Kiegészítés most!!!!! Aranyeső, sárgaakác--------- Link





 A sárgához a legszebb szín a lila...

Szép napot sok szeretettel!

12 megjegyzés:

  1. Nagyon szép a sárga akácod, különleges a virága. No. és nem csak ez, de a többi virágod is gyönyörű! Nagyon szép hetet kívánok!

    VálaszTörlés
  2. Nálunk Lila akác van kint , de messze :-(
    Azért csak lesek, hogy lassan minden virág elvirágzik.

    VálaszTörlés
  3. igazi különlegesség...élőben nem is láttam még ilyet!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép, én sem láttam még sárgában.

    VálaszTörlés
  5. a sárga és a lila is nagyon tetszik. talán nekem is lesz hamarosan :)

    VálaszTörlés
  6. Szerintem még nem is láttam sárga akácot... csak Nálad! :)

    VálaszTörlés
  7. nem akarok kötözködni de ő az aranyeső:))bár én is sárga akácnak hívom.olyan jó látni hogy mi fog nálam is nyilni mert Te annyival melegebb helyen vagy hogy kb 2 héttel később nyilik itt minden.de gyönyörű az "akácod""

    VálaszTörlés
  8. Én is sárga akácnak nevezem, nagyon szép a tiéd, nekem volt egy kis fám, magról szaporítottuk, kiültettük a kis parkunkba és mikor virágzott, valakinek nagyon megtetszett és letépte a gyenge ágait virágostul, azután tönkre is ment.

    VálaszTörlés
  9. nagyon lelkiismeret furdalásom van ám mert nem szerettelek volna megbántani a dologgal:((engem itt mindíg kijavitanak érte és ezért is irtam le.de mint mondtam én is akácnak hívom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ne legyen lelkifurdalásod...és nem bántottál meg... Utána linket is tettem fel... Egyébként ezek szerint nem jó tudtam, mert nálam az aranyesőnél más jön be...tudom, ezt keverjük az aranyvesszővel. Ez olyan mint a tulipánfa... Az magnólia, mert a tulipánfa egész más... De legalább kiugrasztottalak a bokorból, mert nagyon csendbe vagy...

      Törlés
  10. Nem is gondoltam hogy ennyi megjegyzést fogok kapni... Jól esik, ebből is látszik olvastok... Nagyon köszönöm......
    Pécsen az útszélén, parkokba is volt sárgaakác... Pár év alatt megnő és hamar nyílik...
    Köszönöm hogy itt vagytok...szép napokat!

    VálaszTörlés