"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2014. április 14., hétfő

Ez van... Pécsen...

Előre bocsájtom, nem a lóval van problémám, mert gyönyörűen van elkészítve... Ahol van... A fotókat nem vágtam... Ez van a Széchenyi téren...
Nem tudom más kép mondani, még ha most le is leszek hurrogva. SÍR a lelkem... ahogy kinéz ez a gyönyörű terünk... sivár, kietlen, a virágok meg....nem találok szavakat..Egyébként ahogy megyünk Pécsre  mindenhol ez a helyzet virág ügyileg... Még sosem volt ilyen randa Pécs... Egykor egyik legszebb  virágos  város volt.














18 megjegyzés:

  1. Kedves Vera, megértelek. Aszfalt van bőven, de hol a sok szép virág... a zöld gyep.... ?

    VálaszTörlés
  2. öööö, ez a ló olyan ismerős...szerintem ez volt kiállítva nálunk is, a MODEM előtt pár éve, ha jól emlékszem...rá is kerestem, bingoooo, mert tényleg ez volt :))

    http://elte.prompt.hu/sites/default/files/tananyagok/kiallitasikommunikacio/images/book53_1_8_html_b2fbcfe.jpg


    Az a tatyó a kezedben olyan ismerős :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor ez egy vándorló... ? :-o

      Törlés
    2. Akkor ez tényleg vándorló és nem marad itt...DE attól még kietlen, virágtalan minden...

      Törlés
    3. Csak a tatyó ismerős? a kendő is az lehetne, ha látszana....meg én is... nem?csak rám ugrott pár kiló...És nagyon fújt a szél is

      Törlés
    4. óó, hát persze, hogy megismertelek! csak a táskát kiszúrtam rögtön, hogy az amit Te készítettél.

      Kavics, ezek szerint az egy vándorló ló :) biztos elügetett innen odáig :)

      Törlés
  3. Mióta van ott ez a ló???? Azon a gyönyörű téren??? Bár, ha vándor-ló, akkor nem szóltam semmit... :)))
    Rég jártam már Pécsen, de tényleg kikövezettebbnek tűnik, mint amire emlékszem...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tudom mióta van itt a ló..Nem követem az eseményeket..Ezt is véletlen tudtam meg, Apa olvasta... mi meg ép ellenőrzésre mentünk a szemészhez..
      Ha elviszik, mert mint kiderült vándorló, akkor is kietlen és virágtalan lesz a tér.. Bár nagy konténeres leanderek lesznek majd kint..Szerintem nyáron kell az árnyék is... itt pedig nem lesz

      Törlés
  4. Ez a ló agyonnyom mindent.:( pedig szép ló.
    sajnos több városban ez van,hogy egyszerűen nem találják el a szobrok jó helyét.:(
    ha vándorló,akkor elvándorol ,hogy más tereket boldogítson.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mamka, az egy üveggyapotból készült ló, a Leonardo kiállításkor volt itt is a MODEM előtt, 2007-ben.

      Törlés
    2. Igazad van, gyönyörű a ló, de egy szabad nagy helyen parkban szebben mutatna.Igaz oda meg ki menne...

      Törlés
    3. Mamka Neked írtam, de Orsihoz tette..

      Orsi itt is van még kiállítás...

      Törlés
  5. Vera, egyetértek Veled. Nekem is jobban tetszett a kevésbé mediterrán(?), de sokkal zöldebb főtér.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Űgye? Mégis oly sokan ezt az üres teret istenítik, hogy milyen szép.. Tavaly voltunk nyáron arra, mint a katlan...Hiába mond bárki bármit, kell a zöld, a fű, a fa...

      Törlés
  6. Kedves Vera, tudom hogy ez nem boldogít téged, de Miskolcon is ez a helyzet. Én is keresem a régi szép virágos tereket, de eltűntek....... Szomorú, nem tudunk mit tenni. Régen M-Tapolcára a sok szép virág miatt is érdemes volt kimenni, de mára ez már csak emlék. Ez lenne a divat?! Ez a sivár, kopott, lebetonozott(Bocsánat, térkövezett) növény nélküli világ?

    VálaszTörlés
  7. Szóljon már egy "tüke" is !!
    RONDA a tér - viszont a lovat már elvitték, csak "ideiglenesen itt tartózkodó alakulat" volt. A Széchenyi teret vagy mindörökre, vagy sok sok évtizedre tönkretették, a pécsiek zöme utálja - és aki nem ide való, annak meg a véleménye a pécsieket nem nagyon érdekli. Nyáron elviselhetetlenül forró, esőben, télen csúszós. A tervezőket, és a terv engedélyezőit, évekig naponta le-fel sétáltatnám napi 8 órában itt. Ünnepekkor teleteszik a teret zabáldákkal - szóval Pécs belvárosa elvesztett valamit, amit már soha senki nem fog tudni visszaadni neki: a hangulatát....És akkor a temető-ürességű Kossuth (alias Király) utcáról már szó se essen....
    (Fogalmam nincs, hogy keveredtem ide, valamit kerestem, s rábukkantam erre a posta :-) - ki kellett mondanom, ami a bögyömet nyomja évek óta.)

    VálaszTörlés