"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2014. április 16., szerda

Húsvét jegyébe...

Nagy kedvet kaptam, hogy most papír forma szerint legyen a nyuszi.Csak az  arcánál változtattam...Közben készült ez- az apróság is... majd az is sora kerül hamarosan.


 ajtódíszként ücsörög, szerintem répával, apa szerint eperrel...
 fázis fotók a  készítésről




 Szeretném kérdezni, hogy  filcként nem jó? azért fotóztam, a mostani felmosók ilyenek...


 virágba borul... és még mindig rengeteg a bimbó rajta...Clematis..

12 megjegyzés:

  1. Édi a nyukód. :) Egész kis állatseregleted lett. És milyen vidáman heverésznek a fűben. :)
    Azt nem tudom, hogy a felmosó jó-e filc helyett, csak azt tudom, hogy én a gyöngyhímzéshez a sima fehéret használtam. Tökéletesen hasznosítható. A hátuljára azonban érdemes műbőrt, vagy bőrt varrni, hogy ne piszkolódjon.
    Te mire szeretnéd használni?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én használom, de táskába és lesteppelve a felmosót... Én nem dolgoztam még filccel... csak gondoltam esetleg lehet használni.. A filcre anno hímeztem... de soha többé...és ráadásul fekete volt...

      Törlés
  2. Már teljesen profi nyúlgyártó vagy! :) Aranyosak így együtt!
    Én is használom a színes "mosogatórongyot" filc helyett... kicsit gyorsabban foszlik, óvatosabban kell vele bánni, egyébként teljesen jó.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szemésznél voltam, és ilyenkor ritka ha nem megyek megnézni a fonalakat...Most szemeket vettem a boltba,és akkor néztem a filcet és árát... Akkor jutott eszembe, hogy ezt a felmosórongyot lehet -e a filc helyett használni...Persze hungarocel tojást is elfelejtettem megnézni...ÉÉÉés fonalat meg sem néztem...és nem is vettem...
      Ezek a nyuszik jól kikészítették a csuklóm... ugy hogy most könnyebb vizekre eveztem...

      Törlés
  3. Szép lett ügyes vagy. Minden kis figurának lelke van, jó ilyet készíteni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. TINA kedves örülök hogy meglátogattál... köszönöm, igyekszem... annyira aranyosak, ahogy a semmiből lesz egy aranyos figura...

      Törlés
  4. Én is, ahogy Phan fehér felmosóra gyöngy varrok és műbőrrel takarom hátul.
    A fehér nyúlfi meg aranyos nagyon. (Nálam kimarad a nyúl, mert beleestem a csipkézésbe :-D )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Kata... hát igen... mindent egyszerre nem csinálhatunk... Vagy egyiket, vagy másikat....JÓ ..........én is több mindent buherálok, ezért is van, hogy egyik másik sokáig marad...bevallom nekem a kékes nyuszi a kedvenc

      Törlés
  5. Aranyos kis nyuszkókat készítettél!!!
    Kellemes további készülődést és szeretetteljes Húsvétot Nektek!

    Itt küldöm a linket, ahogy ígértem:
    http://bessyke.blogspot.de/2014/04/festett-kavicsok.html
    Másold be és alul a kommenteknél olvashatod, Remélem erre gondoltál!
    Üdv. Kavics

    VálaszTörlés
  6. Nekem a kék nyuszi a kedvencem, talán mert esetlenebb :)

    VálaszTörlés