"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2014. április 2., szerda

Nemzetközi hajócsipke nap április 1.

Nagy öröm, hogy nálunk is egyre többen hódolnak  e szép kézimunkának.

Ép elkészült egy újabb tálam. nekem egy színből jobban tetszik Fonal: pupets 10.


 szárad. .Ezek a pikok  szeretnek mindenfele állni, jó gondolat volt , hogy szárazon sablonra teszem, és utána ecsettel jól átcsutakolom.... mikor már jól megszívta magát, de nem fog már , de még nem is száradt, átfordítom a másik oldalára és újra "átfestem " keményítővel... Nagyon szép masszív tál lett...


Szép napot!

8 megjegyzés:

  1. Csodálatos!
    Nekem nagyon tetszik ebben a színben is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm....Ráadásul elfogyott a fonalam, úgy kellett összehozzni... de nem lehet észre venni... szerencsére...

      Törlés
    2. Hát sajnos arra kevesen gondolnak , hogy fonalzabáló ez a technika :-( míg meg nem tapasztalja .....

      Törlés
  2. Én még boxolok a tállal :-( De lesz és átmenetes lesz az enyém is csak zöldben.
    Tegnap egész délelött csipkéztem az sztk.-ban, ha már a világnapja volt:-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. HHHát képzeld én meg elfelejtettem.... este olvastam a recefice Zsuzsánál...Még jó hogy ép kész volt a tál...Kiváncsi vagyok a táladra...Ráadásul én nem tudok úgy dolgozni hogy a hajocska a levegőbe... csak úgy megy ha asztal fölött csinálom... nnnnnagyon mérges vagyok magamra , hogy miért nem tudok máshol hajócskázni...Igen, ha olvasol kibontanád a mintákat amiket küldtél? előre is köszönöm...

      Törlés
  3. Én meg ma olvastam itt nálad:-) . Hát nem tudom, én így is úgy is csinálom , csak az asztal felett megfájdul a könyököm.
    Azokat nem lehet kibontani , de azt hiszem megírtam levélben, de várj.....

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörűt készítettél ismét! :)

    VálaszTörlés
  5. Vera, te mikor alszol? Annyit alkotsz mostanában, hogy szerintem éjjel-nappal fent vagy. :D
    Nagyon szép ez a tál is, de nekem is jobban tetszik a tiszta fehér.

    VálaszTörlés