"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2014. április 17., csütörtök

Ez meg az... még húsvéti apróságok.

Egy pár tojás, egy pár dísz... Ez- meg az... Hajócsipkés csillagot készítettem, még régebben, most meg tojás  tartóként funkcionál...Vittem valakinek ajándékba... nem is gondoltam, hogy ennyire fog tetszeni.Persze mindig öröm nekünk is, ha egy ajándék telitalálat,és látod tényleg örülnek az adott  ajándéknak.Már jó néhányat elajándékoztam, így mindig újabbak készülnek...






Az elmúlt évben  horgoltam egy nyuszis tálat... Jó vastag féle fonalból...Jó nagy is lett, 25 centi .Jó nagy gondba voltam a keményítése miatt... Cukrosan keményítettem, de nem lett jó. Még idén is pottyogott róla  valami maradék...Idén újra keményítettem... napokig rakosgattam, meg igazgattam...és most sem lett olyan igazi kőkemény..De most már megkapta, akinek akartam már tavaly...Rakosgassa ő...


A természet miket tud produkálni...

20 megjegyzés:

  1. Mennyi gyönyörűség! Hangulatos Nálatok a Húsvét!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hangulatos? persze... Tudod..én csak a díszeket szeretem készíteni...

      Törlés
  2. Válaszok
    1. köszönöm.. engem ezek a mütyürök kikapcsolnak

      Törlés
  3. Sok ajándékkal készülsz a húsvétra, tojásokat és párnácskákat, nyuszikat, libát mind mostanában készítetted?
    Tartalmas, szép ünnepet kívánok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem mindent csináltam most... liba még az első projekt volt, mikor a blogom lett és megtanultam ezt- azt...Nektek is tartalmas szép ünnepeket kívánunk!

      Törlés
  4. óóóó, ha én fiú lennék és elmennék locsolkodni és ilyen tojást kapnék :D ajjjaj, de örülnék :) annyira szépek! :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szépeket készítettél!
    Húsvéti minden jót kívánok Neked! :)

    VálaszTörlés
  6. A természet szépeket produkál, de meg kell mondanom, hogy Te is! :)
    Nagyon tetszik ez a sok "ez-meg-az"! :)
    Nagyon szép ünnepet kívánok!!!

    Remélem, ez a viharos szél nem okozott károkat nálatok! Bár akkor biztos írtad volna... :)

    VálaszTörlés
  7. Gyönyörű! Áldott, békés ünnepeket! :)

    VálaszTörlés
  8. Másodszorra jövök vissza, mert itt olyan jó!!! Húsvéti díszek csúcsak!
    Tartod, nem tartod, a hangulat rendkívüli!

    VálaszTörlés
  9. Szép munkák, Áldott húsvéti ünnepeket kívánok neked és szeretteidnek.

    VálaszTörlés
  10. Kellemes Ünnepeket kívánok!
    A mütyürkéid aranyosak :-)

    VálaszTörlés
  11. Nagyon szép munka! Beautiful!! Boldog Húsvéti Ünnepeket.

    VálaszTörlés
  12. Hűha!!! Milyen gyönyörű, húsvéti díszeid vannak!!!!
    Kellemes Húsvéti Ünnepeket Nektek is!!!

    VálaszTörlés
  13. Gyönyörűek a díszeid! Kellemes húsvéti ünnepeket!

    VálaszTörlés
  14. Jó kis ajándékok készültek, biztos örömet szereztél velük:-)

    VálaszTörlés
  15. Hű micsoda szépségek!!! Mindegyik gyönyörű!
    Jót nevettem a nyuszis tálkánál: "rakosgassa ő" :D Hát végül is...

    Kellemes húsvétot kívánok! :)

    VálaszTörlés
  16. Áldott Húsvétot kívánok!........Som minden ami nagyon szép,madaras,nyulas...........DE! A tavalyi fehér tálad!!!!!!!!!Valami fenomenális,gyönyörű!!!!!!!!!!!!!------jól esne ha elküldenéd a mintát!;-))))))))))))))

    VálaszTörlés
  17. Köszönöm a sok megjegyzésnek... REmélem mindenki szépen és jól töltötte az ünnepeket..Szép hetet és jó pihenést, aki dolgozik annak jó munkát kivánok az elkövetkező időre.
    Igen szerencsére elkerült a nagy vihar bennünket...egyenlőre...

    VálaszTörlés