"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2014. november 27., csütörtök

Elmaradt poszt.

Már réges -rég kész ,és várta hogy  megmutassam...Jó, nem nagy durranás a varrása, csak addig míg nem ér célba, nem akartam mutatni...nyár végéig még levendulát gyűjtőgettem. Egy nagyon kedves blogbarátnőm, említette, szeretne, majd egy "szütyőt", olyat amit a karjára tehet és kézimunkázhatna belőle...Érdeklődtem ,milyen legyen... olyan mint a tornazsák, csak kicsi...Nos. remélem megfelel, ha nem , másra is alkalmas... Mi nők, szeretünk  szütyőkbe pakolni....
Tudom nagyon szereti a cicákat, így gondoltam még, meglepem egy alátéttel, ami cicás....Nem tudom, jobban is el lehetett volna-e  bénáznom....Javítani már nem volt időm, mert az pont azon a napon készült,mikor az egész útra kélt.....Ahogy célba ér  az ajándék, úgy a bejegyzést is felteszem.


 Még a sima szütyőket is szeretem kibéleni, vatelin is van benne, hogy" jó fogása" legyen

 Ma megint okosabb lettem... szóval az apró, pici  varrnivalókat nem szabad lebecsülni...nem egyszerű, és nem könnyű... sem a varrása, sem a kivitelezése, igaz ez  bármelyik kis"műtyürke" kézimunkára
Csak remélem , hogy egy pici örömöt sikerült szereznem....

12 megjegyzés:

  1. De jók lettek....biztos örülni fog neki aki kapja! Nagyon ügyes vagy!:-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm....Az eredeti mintától egy kicsit tértem el... Persze az első mindig "gázos" az a tanulós....

      Törlés
  2. Nagyon szép dolgokat készítettél! Csak azt nem tudom, hogy miért vagy ilyen kishitű? Hol van az a cicás alátét elrontva? Ne viccelj már! Szerintem tökéletes. Kata nagyon örült neki, ezt a blogján is megírta. :) Szóval alkoss továbbra is ilyen szépeket!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem vagyok kishitű, de ha látom a hibát....nem volt már idő másikat készíteni....

      Törlés
  3. Fannntasssztikus!!!!
    Ötletes, ízléses, remek! A cicához külön gratulálok, mert nem lehetett könnyű megtervezni sem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Bea, nem és terveztem... de terv kell a varráshoz is... mert ügye nem mindegy hogy hol kezdjük el összevarrni ....Most már látom, kell beszereznem filcet...is...

      Törlés
  4. Válaszok
    1. Köszönöm Éva,... de tényleg van hibája...lehet hogy igy a képen nem jön át...

      Törlés
  5. Szerintem mindkettő nagyon jó lett! Ne bántsd mindig magad!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm... majd én is kiváncsi leszek, tud e kézimunkázni belőle Kata...

      Törlés
    2. Igen, remekbe szabott lett, csak sajnos a beszámolómra várnod kell a költözés utánra.
      A cicának semmi baja nincs , így szép ahogy van.......
      Nagyon szépen köszönök mindent!

      Törlés
    3. Igen tudom, most nagy munka vár Rád...nagyon szívesen....használd az alátétet is... azzé van...

      Törlés