"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2014. november 7., péntek

Hajócsipke/Frivolitás/Kis csillag,vagy minek nevezzem...

Nem tudom voltatok úgy, egy szépség láttán, hogy"" ez kell""... ""ezt meg kell csinálni""," szerelem első látásra".
Utána mindig azon törtem a fejem, hogy is kell elkészíteni, milyen színből és főleg mikor...és  hogy eltudom--- e készíteni..csak úgy belevágtam...Azt gondoltam sokkal nehezebb.
A fonal Puppets 10 Eldorado
 Sajnos a tervezőjét nem tudom, sőt ahol a mintát láttam azt sem tudom...



itt kezdődik... nem valami nagy eresztés...

végre egy olyan angyalka, ami nem túl nagy, nem ilyen, nem olyan... pont jó ... és tetszik is... már van feje is... és keményen áll.. mert kikeményítettem..Most is vallom, már rég nem olyan szép keményítve, mint itt...

NOS!!!!!! egy kis kiegészítés...Mivel tömőanyag a fej, az is keményítős lesz, könnyebben eldeformálódik...Jobban szeretem utólag rávarrni a fejet...
ÉÉÉés mégegy.... sajnos nagyon utálom a fejet horgolni...PSZT!!!!!!
De most rájöttem hogy a legkönnyebb talán már nem lesz gond egy fej meghorgolása...


////Az előbbi posztom... Apa mondta ugyan, minek teszem fel, tavaly se  volt rá sok megjegyzés.... most meg egy sem... jövőre nem hozom...kicsit elszomorít.../////

20 megjegyzés:

  1. Előszöris ne szomorkodj,Vera,nem az a jó bejegyzés amire 100000000 komment érkezik,ha megnézel idegen blogokat,van olyan,hogy egy piszlicsáré hímzéssel jelentkezik valaki majd' 1 év után és ott tolonganak,hogy fú,de szép,meg el vannak ájulva.
    Apának üzenem,hogy elgondolkodtatott az előző bejegyzésed és csendben levontam a következtetéseket,elgondolkodtatott az élet,de idegenekkel nem akartam megosztani a gondolataimat....
    A hajócskás munkáid láttán mindig elámulok,pláne,hogy most kicsit jobban utána néztem a technikának,igaz nem hajócskásnak,hanem a needle tatting-nak,a videon a nő keze pörgött mint a motolla,követhetetlen volt.
    Csodás ez a terítő,meg az angyalka,..........hol a feje?;-)

    VálaszTörlés
  2. Nevezd csak nyugodtan csillagocskának, mert csillagos ötös, olyan szép! :))

    ...és igen, ne az határozza meg, hogy miről írsz, hogy hány komment érkezik rá, hanem az, hogy Téged mi érint meg, Te mit tartasz szépnek, jónak!! Ha egy embernek is tetszik, amit csinálsz, már megérte!
    DE tudom, hogy nem egy emberes bejegyzéseid vannak! :)
    Ölellek :)

    VálaszTörlés
  3. Régóta nem visszajelzésekért írunk a blogra - Te se:-) És is sokszor csak elgondolkozom 1-1 beíráson...

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörű a csillag!!!

    VálaszTörlés
  5. Ez a terítőd is gyönyörű! Mindig ámulok, hogy hová lehet fejlődni... :)
    Az előbbi bejegyzésedet is olvastam, de nem tudtam mit hozzá fűzni...

    VálaszTörlés
  6. Nagyon csecse lett a terítőd!
    Én most minden blogon el vagyok maradva, úgyhogy nem igazán hagyok magam után nyomot, de megérintett az előző bejegyzésed.

    (Előbbre lett hozva a határidő, és most vágtam miszlikbe az anyagot mert nem érte volna meg majd az egészet kibontani, sírhatnékom van ilyenkor, és nem értem hogy nézhettem el ennyire .Nagyon durván elrontottam amit nem szoktam..... Hát ilyen is van, van aki bevallja van aki nem...... )
    Fáradt vagyok.
    Puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fogadjunk,hogy emlékszel mit csináltam az első hardangeremmel:-)Szerintem csakis Te emlékszel rá:-D
      Szerintem aki nem vállalja be,hogy néha elront valamit az nem igaz ember,puszillak!

      Törlés
  7. Vera, ez az angyalka most már tökéletes:-) Mindig jó viszontlátni egy mintámat elkészítve:-) Gratulálok! A mostani tökéletes munkáid láttán néha elmosolyodok, és eszembe jut az a délután, ott Sikondán, amikor sehogy sem akart az a fránya csomó átfordulni:-) Kitartásoddal Te gyóztél:-)
    Én mindig a fejjel kezdem, és legtöbbször mindjárt rákapcsolom a szárnyát is, vagy, amikor kész a szárnya, hozzávarrom. Próbáld meg
    http://gombolyag.hu/preselt-papirgolyo-papimase-15-18-20-25-mm.html
    Tapasztalatom, hogy a 18 mm-es a legjobb. Könnyebb behorgolni is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm, tudom minden évben mondod,én meg elfelejtem... rendelni meg nem akarok... pár darabért meg nem is érdemes... egész jól sikerülnek a fejek horgolása...

      Törlés
  8. Engem nagyon meghatott az előző bejegyzésed, tudtam is erről a történetről. Sokszor csak annyi időm van, hogy bekukkantok, megnézem miket készítettetek, milyen gondolatot osztunk meg egymással, de mindenkit, aki nálam megjelenik megnézem.
    Már többször írtam, csodálatosan szépek a frivolitás munkáid, azt hiszem, én maradok az xszemnél.
    További jó alkotást, és sok szépség mutatást Nekünk.

    VálaszTörlés
  9. Gyönyörű ez a csillag és a fej nélküli angyalka is! :)
    És igen, én is csak magamban reagáltam az előző bejegyzésedre...

    VálaszTörlés
  10. Csodásak!:-)
    További szép estét, jó hétvégét kívánok!:-)

    VálaszTörlés
  11. Tedd fel a z előző bejegyzésed szociológiai szempontból!
    A hajócsipke ááááámulat!

    VálaszTörlés
  12. Nem szeretnék személyeskedni,és vádaskodni....de... miután a blogirás olyan valami, ami kölcsönösségre épül javarészt...
    Sok félék vagyunk...Van aki nem ír máshova, és nem is válaszol....megírja vagy felteszi a kis dolgait és ezzel be is fejezte a blogggal való részt.
    Attól él egy blog hogy elmondjuk a véleményünket a fotóról munkánkról ,élmény beszámolót tartunk... írunk egymásnak...
    Ahova írok, természetesen visszamegyek megnézzem irt e az illető választ... Ha többszöri megjegyzésemre sem ir, nyílván többet nem irok... minek is tenném...Mára ezért hagytam el sok blognál az írást,és már csak én is olvasom..
    Köszönöm hogy itt voltatok és elmondtátok véleményeteket!!!

    Minden látogatómnak szép hetet!

    Zsuzsa nézd vissza a régebbi bejegyzéseidet.... ki írt általában....

    Tudom sok idővel jár...mindenki maga dönt...

    VálaszTörlés
  13. Gyönyörű a csillagod!
    Remélem, nálam továbbra is kommentelsz! Be fogom állítani a válasz-lehetőséget (ha tudom), ahogy többeteknél is látom, mert egyet értek az általad fent leírtakkal. Én ált. át szoktam menni a kommentelőm blogjára és ott válaszolod és igen, ha kérdezek, meg szoktam nézni, kapok-e választ. Van hogy igen, van hogy nem, de nincs harag - nem mindenki tud egyformán gépnél lenni, mint ahogy én sem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Természetesen... és nem arról irtam, hogy ha valaki azonnal nem ir nekem, akkor oda többet nem megyek... A másik...Van olyan aki jó ha egy héten egyszer tud van lehetősége a blogírásra.... tudom el múlik egy pár nap vagy hét, mire tud irni...Persze örülök neki.... Én arról írtam aki egyáltalán sem nem ir választ ,sem soha nem nézi meg a blogomat...Köszönöm hogy igy utólag is reagáltál...

      Törlés
  14. Megnéztem a blogom, szerettem volna ezt a "válasz"-lehetőséget beállítani, de egyelőre nem megy. Diám szerint magától a blog sablonjától függ.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem értek a géphez....Nekem van egy olyan hogy értesitést kérek... az van bepipálva...Mindig akkor kapcsolom be ha új bejegyzést irok... Volt hogy két hónap elteltével irtak egy bejegyzésre...és olyan jó hogy a levelezőmre jött, hogy írtak a blogomra...
      Kék mezőben van hogy közzététel, aztán előnézet és egy rublika hogy értesitést kérek...Neked nem ilyen?

      Törlés