"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2016. február 21., vasárnap

Egerentyűűűűűűű...

Igazából irtózom az egerektől, de horgolva, vagy varrva édeseknek tartom...ráadásul annyira, hogy bolyongásom alkalmából találtam ezt a kis egér mintát..és rögtön gondoltam el kell készíteni.Igaz mást is találtam... de lassan... mert eléggé megterheli a kezem...A minta olvasása sem egyszerű, de talán igy tanul az ember legtöbbet... minél több ilyen minta olvasása kell, mindig előrébb leszek,és talán könnyebb is lesz egy idő után a mintaolvasása és megértése..A szemek okozzák a legtöbb gondot..Ez az egy féle szemem van...
Annyi tervem volt... a hétvégére, de a frontot nem számoltam bele, így mind két nap  javában aludtam...


 A mintát itt találtam....KLIKK








mai napnemente

32 megjegyzés:

  1. Vera, mennyire édes ez az egérke... :-)

    Nálunk is naplementét fotózott a kisfiam, nem bírta megállni, olyan szép volt. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm...
      ügye milyen szépséges volt? ilyenkor mindig sajnálom, hogy csak ilyen kicsi alap gépem van... Több fotó is készült, azt feltettem a facéra...

      Törlés
  2. Nagyon-nagyon édes! Szuper jól sikerült!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm Ildikó... már kinéztem egy másik "alanyt"

      Törlés
  3. Nagyon édes az egérke! :) A szemek nálam is okoztak már néha gondot. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm...Nincs kis unoka sem, sem kisgyerek a családba, csak saját örömömre készítek egy- egy figurát... szem varrása egy újabb tudomány kell,ami nekem nincs.. ragasztott macskaszemet vettem, de minden hova nem jó... ez amit most használok, gyerek biztos..Igazából gombszem kéne ide... De honnan? mennyiért, pár darabot nem is lehet beszerezni..."duzzogós cicát"szeretném horgolni... ha nem nehéz... Nagyon amatőr vagyok e téren is...Hol látható a kézimunkád? szívesen megnézném...

      Törlés
  4. Lovely mice, I can't crochet but he's beautifully made
    Margaret

    VálaszTörlés
  5. Tüneményes az egérkéd!!!!! Milyen ügyes vagy! Front.:( Hát igen...Ismerem én is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm... a frontok pedig elég sűrűn vannak mostanában.

      Törlés
  6. Cuki az egerentyűűűd! Én nem veszek szemet, jó a sima műanyag fekete gyöngy és egy jó erős sebészcérna.. Biztonsági szem akkor kell ha picike gyermeknek csinálod.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi majd gyönggyel probálkozom...jelen pillanatban apró van és nagy...

      Törlés
  7. I love this mouse, he is cute!!

    VálaszTörlés
  8. Sympatyczna myszka.Pozdrawiam.

    VálaszTörlés
  9. A macskád nem téveszti össze a játékával az egérkédet? :))

    Aztaaaa, az a naplemente!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az összegyűrt papirt szereti dobálni... meg a szőnyeget összeszedni egy kupacba...

      Törlés
  10. Nagyon jók ezek a figurák :-), láttam az egyik külföldi blogon, nekem ez még sajnos nem megy, egyelőre csak nézegetem mások alkotásait.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. van sok apróság... meg kell próbálni... a profinak sem sikerül elsőre... hát még nekünk...

      Törlés
  11. Nagyon szép lett az egerentyűd Vera, ügyes vagy!

    VálaszTörlés
  12. Meg mernék esküdni arra, hogy írtam ide neked, ezek szerint valahogy mégsem jelent meg... :(
    Szóval nagyon cuki az egérkéd, nagyon ügyes vagy!!!

    VálaszTörlés