"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2016. február 8., hétfő

Renato. P. újabb csodás mintája...

Képek beszéljenek... nekem nagyon tetszik... alig vártam hogy kész legyen...Még nem mostam...









Folytatódik a Sal... de lehet hogy elcsábulok..?.  nagyon tetszik a másik  verzió...áááá nem tudom ...


30 megjegyzés:

  1. A legelső gondolatom az volt: Jesszus, hogy ez mennyire szép!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már máshol is tetszett kihímezve, de ahogy nálam alakult hímzés közben, már akkor teljesen oda voltam érte...köszönöm...

      Törlés
  2. Válaszok
    1. Majd elcsábulok... de most még Ildikó salján dolgozom...és az ő másik mintájára gondoltam, elcsábulásnak...

      Törlés
  3. Ez is nagyon szépre sikerült, a színei jó, erőteljesek.
    Melyik salra csábulsz el?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A színek most viszont megadott színek, csak a zöldeken variáltam...
      A te hímzésedet látva gondoltam, hogy talán nekem is azt a salt kéne himeznem amit Te... nekem egy szinben is nagyon tetszik...

      Törlés
  4. Che meraviglia il cardo
    Adoro questi fiori e adoro i disegni di Renato Parolin

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm... nekem is nagyon tetszenek a Renato P mintái...

      Törlés
  5. Már egész biztos, Te is leszoktál az alvásról, ha ilyen sebességgel ontod a kész dolgokat a kezeid közül ! :-)
    Csodás !!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szoktam aludni is.. és persze munkám is van... Egy ilyen mintához, bizony jó néhány nap kell, mire elkészül... lassan himző vagyok...te látod gyorsnak...!van aki inspirál! ezekkel a mintákkal...igy aztán ha akad kis alkalom elkészül belőle egy- egy darab...

      Törlés
  6. Gyönyörű❤️

    VálaszTörlés
  7. Csodás a bogáncsod! Ezzel én is kész vagyok -)
    De most más dolgom van és míg azzal nem végzek.... :-(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én sem hímzem mind ki... majd még párat...ami nagyon tetszik...

      Törlés
  8. Rajongok ezekért a mintákért, pedig nekem egy sincs ! Csodaszépek! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ügye milyen szépek????Ráadásul nem is nehezek...

      Törlés
  9. Gyönyörű! Nagyon-nagyon jók a színei is!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az ember nem tudja eldönteni, hogy lilát lát, vagy kéket... annyira egybe fonódik a szín...Lehet hogy azért fogott is meg!

      Törlés
  10. Csodás!! Szemet gyönyörködtető!!

    VálaszTörlés
  11. Beautiful! I like the blue colour!!

    VálaszTörlés
  12. Nagyon szép ez a minta!!! Tetszik a színe is, amióta a lányom kedvence a kék-lila színek, azóta hozzám is közelebb áll!!! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem is ez a minta csúcs!Az idő múlásával, Neked is fog ,még más szín is tetszeni...

      Törlés
  13. Csodálatos! A minta, a színek! Nagyon ügyes vagy! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm... én csak hímeztem...és az elismerés Renatoé...

      Törlés
  14. Tényleg csodás. A minta is, a színek is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm pipulka...tényleg gyönyörű, pedig a kék nem is színem...

      Törlés
  15. Ez valami csodaszép minta! Hasonlít jellegében a virágosakhoz!

    VálaszTörlés