"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2016. február 14., vasárnap

"""Manó angyal lenne..."

Igazából nem értek a figurák horgolásához,, csak úgy ahogy én gondolom, horgolom és ahogy értelmezem... aztán vagy hasonlít az eredetihez... vagy nem...Nem tudom angyal van e szárny nélkül ,a valóságban,,,, mert nálam megint elmaradt a szárny... viszont nagyon tetszett a manóangyal...Sok  színben láttam, de nekem a fehér tetszett meg...fonalam is volt... erről inkább szó se essék...Boltban vásárolt fonalnál is rendesen bele lehet nyúlni... nekem sikerült...A szemét kb 5x bontottam, mert csak állat szemem van... azzal nem igazán mutatott volna, igy varrni akartam... nem a legjobb igy sem... de...
Nem irigylem akik amigurumikat készítenek, jól bekeményít a kéznek a szoros horgolás... De szerencsére kész lett... lehet mosolyogni is rajta...Nem sűrűn adom a fejem figurák horgolására, pedig egy két aranyoska még el van mentve...és a fonalból is van még...














Jó pihenést kívánok! Köszönöm hogy benéztél!

18 megjegyzés:

  1. Tündéri , akárminek is nevezed !

    VálaszTörlés
  2. Nagyon cuki lett, nekem tetszik! :-)

    VálaszTörlés
  3. Aranyoska:) a kis fityegő végtagjaival, kalapjával nagyon szeretni való :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valószínű engem is a cérna végtagjai és a kalapja fogott meg...bár jobban érteném a leírásokat...

      Törlés
  4. Válaszok
    1. köszönöm... szeretem az ilyen kis mütyürkéket..

      Törlés
  5. Aranyos lett :) ne add fel, csináld meg a többit is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Több minta is lapul valahol...valahogy a figurák "sminkelésével " nem vagyok kibékülve.../ugy látszik magamat könnyebb volt, anno sminkelniÓÓÓÓÓÓÓÓÓ de rég volt.../

      Törlés
  6. Válaszok
    1. Az arcával nem vagyok kibékülve, bár az eredeti sem sokkal jobb... de már így marad...

      Törlés
  7. Huncut mosolya van a manónak.

    VálaszTörlés
  8. Ez valami fantasztikusan tündéri lett!!! Nagyon-nagyon tetszik! Annyira manócska...! :)

    VálaszTörlés