"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2016. február 29., hétfő

Táska szett..

Szoktatok agyalni? na nem az élet dolgairól, politikáról, mert attól csak ideges lesz az ember...Az adott kézimunkáról..Tulajdonkép jó, mert így lekötöm  a gondolataimat...akár éjjel is mikor nem tudok aludni...Több minden köti le a figyelmemet...akkor aztán csak az adott projekten töröm a fejem, hogy ,,,hogy lehet megoldani, ezt, vagy azt....Mindig nehezen sikerül összehozni, amit szeretnék,mert kevés a tudás hozzá,  de a végeredmény, mindig kárpótol...

A kész táska fotózásánál igen csak borongós  az idő, igy nem is a legjobb a kép, de készültek fázisfotók azok színhűbbek...



 "dugi"pénznek... vagy apróbb valamiknek... Nekem már jó párszor segített.. 










 Vettem már le a szabásmintából, mégis elég nagy  lett igy is...





További szép napokat kívánok...!!!







17 megjegyzés:

  1. Nagyon klassz lett a táska, milyen ügyes vagy. A zipzár rávarrása nekem a mumus, ezért nem is nagyon próbálkozom, pedig jó lenne valami neszit varrni . A hímzések felhasználásának is jobb módja lenne, mint folyton csak párnácskát készíteni vagy a fiókba tenni a kész kézimunkát mert akkor épp nem keretre akar költeni az ember.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sokáig egyszerűen nem jöttem rá, hogy kell táskába varrni cipzárt.. mindegyik táska cipzárjával vért izzadtam, mire beleszenvedtem...Eddig ez volt a legkönnyebb, de megint rájöttem valami más trükre.... a következőnél bevettem... aztán vagy sikerül vagy nem... a füle is gond , minden alakommal... de most ott is láttam egy könnyebb változatot... na majd meglátjuk..Neszire meg van jó néhány nagyon- nagyon könnyű minta... videókon... Szeretem az egyszerű mintákat...

      Törlés
  2. Aztaaaaa, milyen szép az az anyag! nagyon tetszik :)
    azzal meg már nem mondok újat, hogy megint remekműveket készítettél :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ügye?Olyan nehéz választani , mikor bemész egy olyan boltba, ahol csak anyag és anyag van... szebbnél-szebbek...eleinte csak 20 centiket vettem... még csak neszinek elmegy... de táska? inkább már arra törekszem, hogy passzoljanak a színek... mert,minden ismerős, barátnő ezeket a színeket szereti, amivel jelenleg is varrogatok...és mindegyik az egyszerű dolgokat szereti ,van színes anyagom is... de ha a többségnek nem igazán tetszik, minek varrjak belőlük...
      Nem rég voltam kozmiba, mikor meglátta a táskám- at az Edit, felkapta és olyan boldogsággal forgatta ölelgette, hogy milyen szép, nem -e adnám oda a mintát,és hogy a belső alkatrészeket nem e venném meg, mert nem tudja mi kell hozzá... és ő majd megvarrja... teljesen el volt dőlve, hogy milyen szép a táskám...Nos ... ilyenektől és ehhez hasonlók inspirálnak és mindig van amin dolgozzak...Tudom kicsit későn válaszolok mostanában, de remélem , visszatérsz olvasni...

      Törlés
    2. Persze, mindig visszatérek olvasni, hisz tudod :)

      Jártam már én is így, egyszer egy élelmiszer boltban, nálam volt egy magam varrta táska/szatyor nem is tudom minek nevezzem - és az egyik eladónő felkiáltott, hogy de szép ez a táska.

      Mondom neki én varrtam, teljesen el volt ájulva tőle.
      Pedig, hol van az a Te remekműveidtől? :))) ha s tieidet látná, tényleg elájulna :))

      Törlés
    3. Akkor tudod, milyen, mikor megdicsérik...Kicsit nagyon dobog a szívem...

      Törlés
  3. Ez a táskaprojekt nagyon megy már neked :) Klasszak lettek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Aranyos vagy... ha nem is megy, de próbálkozom...
      Legalább az agyam le van kötve, és nem "földidolgokon" töröm a fejem, amin meg ugy sem tudok változtatni...

      Törlés
  4. Szuper lett! Annyira ügyes vagy! :-)
    A kaktuszodon jó sok virág lesz. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm... remélem aki kapja az is örül majd neki...Barátnőm szereti a gyártott táskáimat, mert eddig többször ki kérték a tanácsát, hogy hogy kell varrni, és hogy milyen szép... Ő meg nagy büszkén hordja ...és meséli is, hogy megint milyen élményben volt része... nekem meg jó...

      Sajnálom hogy már ennyi bimbó van a kaktuszon, mert ugyanis most a fólia sátorban van.. csak az a gond, ha kihozom a levegőre,majd ahol a helye szokott lenni, másnapra ledobálja a bimbókat...egy levélen több mint 10 bimbo képzés van...és nem egy levele van...kiváncsi leszek rá

      Törlés
  5. Szépséges mint mindegyik táskád!
    A kaktusz meg virágba borul jókedvben, ahogy nézem.
    Ma nálunk csodás volt a naplemente, majd elestem úgy szaladtam fotózni...bezzeg most szakad az eső.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem kell szaladni, hogy fotózni tudjál... megvár... csak lassan..Szerencsénk volt tegnap, mert jó nagy eső felhő ment felettünk és alattunk...igy elkerült bennünket...csak pár cseppet kaptunk...Ma viszont eddig hétágra süt a nap... igaz még minusz van...

      Törlés
  6. Gyönyörű anyagot használtál fel a varráshoz! Nagyon ügyes vagy! Nekem se nagyon megy a cipzár varrás!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm...Azt hiszem sokunknak a cipzár varrás nem könnyű... Emlékszem a nadrág cipzár varrásával voltam igy , mint most a táskával... Aztán egyszer beugrott...onnan számolva nem hetekig forgattam a nadrágot, hogy, hogy is kell varrni a cipet bele... kitartás!!!Remélem meggyógyultál!!!

      Törlés
  7. Nagyon-nagyon szupereket alkottál!
    És a kaktuszod bimbói is nagyon ígéretesek! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kellenek ezek az élmények...!!!Köszönöm...

      Törlés