"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2016. február 16., kedd

Egy kis előzetes...

Tudom... most valami színes virágos, napfényes, valamit illet volna mutatnom, ebben a randa esős, szomorkás időben...Keresgéltem is , de saját színeset most hirtelen nem találtam... de már nyomtattam ki egy RP sárgás virágot. Most ép, egy szomorkás, fekete színnel varrogatok..Igaz sokáig hezitáltam miatta...Nem csak a sok fekete szín miatt, az anyag okozott fejtörést... Mindig szem előtt kell  hogy legyen, hogy jól látható legyen , ahova öltök...és a minta is...Már bontottam is bőven... de remélhetőleg legközelebb már több látszik... Nekem ez a minta egy újabb szerelem... régóta "akartam..."
Ha jól gondolom, 14-es aida...mivel sok a fekete, nem láttam volna a 16-ost sem...








az angyal manócska meg vigyázz ránk...Legyen szép napotok!!!!

9 megjegyzés:

  1. Jaj, ez biztos a kolibris lesz ! Lehet, jobb Aidára varrni, mint lenre, mert ott néha eltünnek a szálak, és más helyett tünnek elő.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ügye nem is nehéz kitalálni... annyit írtam és beszéltem már róla...Még soha nem varrtam lenre...

      Törlés
  2. Mi ez? Én is arra tippelek mint Ági. Szépek a kontúrok.
    A manó cuki!
    Már nagyon hiányzol, de nem merek beszélgetést kezdeményezni, mert ha sokat beszélek köhögőrohamot kapok. Ki kéne cserélni nálam a légszűrőt. Hihi.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Talált, süllyedt...Gyógyulj meg...köszönöm!

      Törlés
  3. Kíváncsian várom, mi lesz ez...? Nekem nincs ötletem...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én sejtem.....valamelyik madaras mintát hímzi Vagy a kékek közül az egyik vagy a kolibri.

      Törlés
    2. most mondhatnám, hogy még nem mondom meg, de a többiek már elmondták... hisz annyit regéltem róla...

      Törlés
    3. Kata Te is jól tudod...Terv mindig van... nem szeretek több munkába belefogni...mert akkor az is elől van... Egyszer utilapu lesz a talpamra kötve....

      Törlés