"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2016. február 2., kedd

Séta egy bejegyzés nyomán...

Csábító volt az írás, amit fodorka blogján olvastam, kíváncsivá tett, milyen is lehet ez a szabadidő park..Itt olvasható a bejegyzése  fodorka blogja... Szombaton már nem volt szép idő, és a képek sem adják vissza  Pécs látképét sem, milyen szép, de jó volt nézelődni, sétálni...Más szemmel nézelődtem... köszönöm hogy ilyen szépségeket fedezz fel,és főleg tőlünk nem messze...

Pécsből ennyi látszik...


Ez fogadott, ahogy odaértünk... nekem ezek a fák nagyon tetszenek...







gyerekeknek is akad bőven játék, ...













Jó volt, szép volt... köszönjük...



6 megjegyzés:

  1. Ó de jó!!! Még nem jártam arra, de most kedvet kaptam, egyszer majd biztosan megnézem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó kis séta volt---Még majd megyünk... mert többek közt kiváncsi vagyok a vizisire...csak filmen láttam,és az nagyon mulatságos volt...Nem vagyok kárörvendő...de megnézném...

      Törlés
  2. De örülök, hogy elmentetek. És ugye nagyszerű ? Még így is, hogy - szemmel láthatóan a "kész"-től messze van. Kár, hogy nem olyan csodás napsütést fogtatok ki, mint amikor én voltam. De ettől függetlenül a "kisgyerek" láthatóan élvezettel próbálta ki a sport-szereket :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mikor éled a természet még szebb... remélem eljutunk még...
      A kisgyerek átmászott mindenen...

      Törlés
  3. Haha,hihi,haha. Kalapos kislány örömmel játszik! Ez jó!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sapka nélkül, főleg ahol még a szél is jár , nem megyek... jja és saját gyártmány a kalap is...

      Törlés