"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2016. február 3., szerda

Táska.

Régóta fájt a fogam ilyen típusú táskára...Már sokszor láttam, de nem gondoltam, hogy előbb-utóbb kezembe lesz a mintája...Már a múltkor is mondtam ,milyen jó, ha van segítség... Most Resch Manyi segített, őt még a fórum indexről "ismerem"...Az elkészítéséről semmit nem tudtam, sőt a többi a fázisokról sem.Az oldalzseb volt egyedül, amit ismertem az elkészítését, hisz anno ,sok pulcsiba varrtam így cipzárt.....Persze nem árt, ha egy-két dolgot tudunk... Manyinak itt is köszönöm... ép mindig akkor volt gépközelbe, amikor segítség jól jött...
Nem részletezem... egy-két helyen kicsit átalakult a minta... de egy igazán jó kis táska kerekedett belőle...nem tudok táskát varrni, sem steppelni, sem kukacolni... szóval sok mindent kell még tanulni a táska készítéséhez..nem hibátlan,.de hordható.... a fül befejezése még vissza van, itt még van egy -két aggályom... majd az is megoldódik...Az anyag ilyen...és ez csak egy próba  táska varrás...egy párna volt...újkorában...












 mielőtt belekerült a bélés, így néz ki...


15 megjegyzés:

  1. Ügyes vagy. én még belevágni sem mernék.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tipródtam azért... azért is lett próba táskavarrás...mert nem gondoltam hogy meg tudom majd valahogy is varrni...

      Törlés
  2. Ez igen! Táskát csak foltvarrós táborban varrtam:segítséggel.Egyedül nem megy.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is mindkét rendes táskához volt segítség... levelezés utján...az is valami..sőt én örültem, mert nem mertem volna neki állni

      Törlés
  3. Hú, Te aztán csak ontod a táskákat ! Nagyon szuper lett !

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Volt kitől tanulnom... ügye? azóta is mindig megnézik a táskát...Hálás vagyok azóta is hogy segítettél...

      Törlés
  4. Válaszok
    1. Ügye? van már egy újabb kiszemelt táska...

      Törlés
  5. Próbatáska????????? Annyira szuper!
    Nagyon ügyes vagy!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most már bánom, hogy nem szuper anyagból készült... nem gondoltam egy percig sem, hogy meg tudom varrni... és sajnáltam volna a rendes szép anyagot...

      Törlés
  6. Ez próba?Naneeeee:-)
    Szépséges, n imádom ami van nekem, mert mindegyik TÖKÉLETES! puszi!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. az anyagot sajnáltam volna elszabni.... igy lett proba varrás...

      Törlés
  7. Tyű! Ez nagyon jól néz ki Vera, ügyes vagy!

    VálaszTörlés
  8. De ügyes vagy! :-) Szuper lett! :-)

    VálaszTörlés