"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2016. február 7., vasárnap

Pár perc,és...

 már tova is repülnek... jöttek, ettek, tovarepültek...Jó volt nézni megint... nem jövök mindennap madarakkal...de ezek az őszapók, nem sűrűn fordulnak meg nálunk...végre sikerült látható fotókat készíteni...













ha farsang.... akkor legalább fánk...


Szép hetet kívánok! Köszönöm hogy benéztél!!!


11 megjegyzés:

  1. Hú, ezek tényleg nagyon jó fotók! Nagyon aranyos kis madárkák!
    Nektek is szép hetet!

    VálaszTörlés
  2. Beautiful pictures
    Also in Italy have a similar pancake
    Very good

    VálaszTörlés
  3. Ez a legnehezebb a fotókészítés a madáretetős cinkékről, madarakról. Nézem, ezek őszapók. Nálunk szinte csak cinkék esznek.

    VálaszTörlés
  4. Jó nektek, még vannak madaraitok és nem is akármilyen!

    Nálunk már nem is látok cinegéket sem. Időnként hallom a hangjukat, azt az aranyos tavasz hívogató trillájukat, de aztán huss! elszállnak.

    VálaszTörlés
  5. A madarak mindig cukik, a fánk nyami!

    VálaszTörlés
  6. most, hogy láttam a fánkot Nálad, lehet én is sütök a hétvégén! :)
    A madárkák nagyon szorgalmasan eszegetnek nálunk is! :)

    VálaszTörlés
  7. De jó, hogy sikerült lefotózni! Még nem láttam őszapót, most legalább tudom, milyen.

    VálaszTörlés
  8. Nem írok mindenkinek külön...bocsi... Nagyon köszönöm a megjegyzéseket... Nekem is nagy öröm ,hogy sikerült lefotózni a madarakat,és meg is tudtam mutatni...Én is azt hiszem idén láttam először igazán ilyen közelről őszapót, nem egyszerű egyébként sem madarakat fotózni

    VálaszTörlés
  9. Olyan kedves kis madár az őszapó. A neve is, meg a kinézete is. Nekem nagy kedvencem, de még nem láttam az etetőmben.

    VálaszTörlés
  10. Én úgy örülnék, ha jönne végre egy őszapóka, de még nem volt szerencsém hozzá! Így szívesen nézegetem Nálad!

    VálaszTörlés