"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2016. február 26., péntek

RP újabb szépsége..

Sárgát, sárgát, akartam hímezni...a sok szürkeség miatt, így esett erre a mintára a választás...










Köszönöm,  a látogatást!!!

27 megjegyzés:

  1. Vera, ezek a minták hihetetlen szépek! csupa élet mindegyik! ❤️

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Orsi...Szépségesek...Szép a színük...

      Törlés
  2. Válaszok
    1. köszönöm.. nekem is tetszettek azért himeztem ki ..

      Törlés
  3. Egyesével is nagyon szépek de, a három együtt szuper jól mutat. :) Mi lesz belőlük, vagy csak jó hímezni?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez egy jó kérdés volt... fogalmam sincs...Kevés barátunk van aki kedveli a kézzel készített, bármit...Bezárult a kör... már amiket készítettem eddig, mindenből kaptak...Sajnos a sAját gyerekem nem értékeli egyiket sem...A cicáskép még mindig az autóban van... mert "nem ért rá " hogy be vigye a műhelybe!!!...a lakásba nincs helye!

      Igy marad a saját örömre való "bármi készítése....

      Törlés
  4. Hiába a Mester tud valamit:-) Én is tőle hímeztem most.
    Nekem ezekből a virágokból 1x falvédő lesz. Mivel sokan vannak nem tudtam választani, hát így jártam :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem falam sincs hozzá...már...sok goblen meg más kézimunka a szekrényben...A kolibri mellé, meg pont jó hogy van más apróbb himezni való..Apa ép tegnap jegyezte meg, hogy asztalon "LEGALÁBB" eddig csak egy doboz volt, most meg kettő...
      "Egyikbe az aprók fonalai vannak összeállítva, a másikba a kolibri fonalak
      Ja és a horgolni való, meg ép ott van, ahol helyett találok... Jjjajj nekem...

      Törlés
  5. Csodaszép lett! :-) Olyan jó így együtt látni! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm...Keresek egy újabb szépséget!

      Törlés
  6. Gyönyörűek ezek a virágok! Folytasd, Vera!

    VálaszTörlés
  7. csuda jól néz ki ez a három szín együtt!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm... egyenlőre ebből a sorozatból ennyi készült...

      Törlés
  8. Oh wow! So beautiful! Have a nice weekend.

    VálaszTörlés
  9. Nagyon szép és vidám ez a sárga virág. A három együtt pedig remekül mutat! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem maradnak együtt az már biztos... külön- külön képnek gondoltam... aztán majd meglátjuk..

      Törlés
  10. Nagyon jó lett ez a virág is!

    VálaszTörlés
  11. Ez tényleg szépség! Mindegyik egyedül is, de így együtt fantasztikusan jól mutatnak!

    VálaszTörlés
  12. Eszméletlenül szépek!!!! Egyszer talán majd én is... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök Neked, hogy újra itt vagy köztünk kedves Éva...köszönöm...

      Törlés