"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2016. február 24., szerda

Egy kis előzetes...

Ablakdísznek gondoltam, de  félreolvastam a mintát,  még mindig nem sikerült keretet vennem hozzá.Így persze fogalmam sincs hogy egyáltalán hogy mutatna az én díszem...gyönyörűségeset  láttam... tudom minden nem sikerülhet , főleg elsőre...Így aztán hogy ne keljen kidobni ,arra az elhatározásra jutottam, még tojásra  ép jó lesz...Azóta elkészült a már jó minta is, de miután még mindig nincs keret amire kifeszíthetném, várja sorát...Szépen ki van feszítve, még horgolt virág és levél is kerülne bele./.és ha jól tudom a levél ír horgolással van készítve ..HHHHHú de szép...remélem legalább egyet sikerül összefabrikálni/ Akad mindig valami, amivel ellehet az időt tölteni...persze ami marad...








ez meg csak tetszik...


3 megjegyzés:

  1. Szép, ahogy kiterítetted. Felső fotód is, trombitafolyondár?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen... a trombita folyondár termése, magja? olyan szépen vírit csak ugy a levegőben... de egyébként a csupasz ágait is szeretem fotózni, és ilyenkor amit készítek ráakasztom, mert a természet valami csodás módon kuszája az ágait...

      Törlés