"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2016. február 12., péntek

Sal Ildikóval...2.rész

Nem tudtam dönteni, milyen szín is legyen, a következő szín, így maradtam  amivel kezdtem... Igaz nem lett " csipkés" de akkor tudtam, hogy én is egy színnel hímzem,és nem keresgélek a meglévőhöz színeket, mikor is Ká- Jucinál láttam a hímzését,,,Majd eldől a végén hogy jó döntés volt -e...az én színem...




22 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek azok a hímzések is amik egy színnel készülnek. Gyönyörű a minta.
    Előző bejegyzéshez:
    Jaaaaj a cica!
    Alíg bírtam megnyitni a blogod. Mikor legutóbb a gépen voltam csigalassúsággal töltött be egy-egy oldalt. Pattantam és hibabejelentést tettem. Másnap kijöttek, megjavították, leellenőriztük, minden rendben. Most megint gondom van. Francba!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerencsére nem az én blogommal van gond... a bloggerrel, vagy a rendszerrel...Boszantó tud lenni... nekem meg majdnem minden mesgjegyzésem 2x jelenik meg... de nem mindenkinél és nem mindig..ez van...

      Törlés
  2. Jó lesz, betűk kinézete is ad egy csipkés hangulatot, mellé még a kacskaringós minta. Egyszóval minden hímzésnek a színektől van egyedi hangulata, na meg az alapanyagtól. Ezért szeretem a közösen készült salokat, mert hasonló és mégis teljesen más.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálad láttam elöször egy színben... és azért is maradtam én is egy színnél... Terv már meg van mi lesz...Ez nem piros ... valami szinte húzott, hogy ezzel a színnel legyen kivarrva.. no majd meglátjuk... hogy alakul tovább..

      Törlés
  3. Nagyon szép a hímzésed! :) Mi lesz belőle?

    Beáta válaszát olvasva - nekem is lassan nyílik meg a blogod, és ez nem a net hibája. De mindig érdemes megvárnom, hogy meg tudjam nézni, amit mutatsz. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még nem árulom el mi lesz...hátha nem ugy alakul ahogy gondolom... legalábis terv az van...
      Mint írtam a rendszerrel van gond.. van hogy a saját oldalamat is alig akarja betölteni...

      Törlés
    2. Sejtem, hogy a blogspot nem működik rendesen...

      Törlés
  4. Nekem tetszik a színválasztásod, klasszul alakul :-)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép lesz! :-)
    Én is gondolkodtam az egyszínű változatban is, de végül három színnel varrom. :-)
    A magyar verzió is egyre jobban tetszik, lehet, hogy csak be kellett volna azt is vállalnom. :-)No de ne legyek telhetetlen. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én meg ép azt bántam hogy nem az angol változatot kértem... de már nem bánom, tetszik így is...

      Törlés
  6. Itt is csak azt tudom írni, hogy GYÖNYÖRŰ lesz!!!!

    VálaszTörlés
  7. Tetszik a hímzésed, minden remek, nincs okod semmilyen aggodalomra❤️

    VálaszTörlés
  8. Nekem nagyon tetszik,hogy egyszínű és ez a bordó csodás!

    VálaszTörlés
  9. Köszönöm... valószínű hogy engem is ez a bordó szín fogott meg..

    VálaszTörlés