"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2015. október 17., szombat

Beköltözve....szerencsére...

Nagy esők előtt behordtuk a kaktuszokat... Az elmúlt telet is volt, ami nem bírta,, a nyári sok eső sem tetszett némelyiknek....Igénytelen, de csak eső mentes helyre érdemes tenni... mert a sok esőt megbosszulja.... sajnos..Nekem minden évben a csigákkal és egy  másik nagy ellenségükkel kell megbirkózni...Helyesebben kettővel, hangya és valami darázs féle, ami a   tő tővőnél belefúrja magát,és ha nem veszem időbe észre... már ki is pusztul a kaktusz...Egyre kevesebb kaktuszom van, de egyre nagyobb hely kell nekik...




 itt látszik a kaktusz közepén jöttek fel a hangyák, de úgy hogy földet is hordtak fel a kaktusz közepébe... tavaly nem is nyílott, sőt azt gondoltam el is pusztul.... de új erőre kapott,és látszik azok a kis pötty szerűek bimbó képzés indult be... Persze már nem hiszem hogy lesz belőle valami,,,, de legalább él...

farmernadrágba csomagolva lett átültetve...és ezt csak azért mondom mert ép Orsinak is cserepezni kell majd...hhhhhhát nem könnyű őket átültetni... sőt nekünk rengeteg pattogatós gaz van, ami ép a tővűknél kell ki,és elég nehéz kigazolni...


 emlékeztek a vérvirágra?, ilyen állapotban van a mag képzés...


 eltévedt a levélkaktuszom....kiváncsi vagyok hogy kinyílik e... mivel mozgatva lett,és más helyen van...összekötve, mert különben nem férnek el... A többi virág még kint van...


 etetéskor...


Új követőket köszönöm szeretettel..Ana Maria, Anesördög, Anita Veres.

17 megjegyzés:

  1. Nagyon nehéz Téged követni ! Legalább már 8x betettelek a követendő blogok közé , rájelentkeztem, és semmi nem történt --egész eddig ! Most végre ment minden a szokásos eljárás szerint , és látom, mikor írsz, nem úgy kell más blogjáról idenavigálnom :-)
    Csodásak a kaktuszaid !

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ági nagyon köszönöm...lehet hogy akkor akartál bejelentkezni amikor a rendszer szar volt... én is jártam már így...
      Szép napot!

      Törlés
    2. Kedves Vera, nagyon szeretem olvasni a blogodat.mindenről írsz, ami éppen megfog, és ez tetszik.én is erre törekszem, hétköznapri dolgkról érdekesen írni.és egyben megköszönöm , hogy blogodon szeretettel megemlítettél, mint új követőt.

      Törlés
    3. köszönöm Anita... csak kézimunkáról nem tudnék mindig írni... szeretem ha a blogom él... az állatok és a virágok is a mindennapjaimhoz hozzá tartoznak...

      Törlés
  2. Szépek ám a Te kaktuszaid, én emlékszem rá mikor virágzott némelyik, hogy mennyire csodás!

    Én is szelektáltam most a kaktuszok közül kettőt...nem volt szép és elég nagy edényben volt, gondoltam ne foglalja a helyet.
    Én a lányomtól "örököltem" meg a kaktuszokat, általános iskolás korában elkezdte hazahordani a barátnők által kapott kaktuszokat, elültettük aztán szépen maradt rám :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ahhh, hányszor írtam le a "kaktuszokat" szót...bocsi :))) nem figyeltem eléggé :)

      Törlés
    2. Köszönöm Orsi... ahogy nőnek, egyre nagyobb hely kell nekik, egyre több gond is van... nem tett nekik jót, hogy tavaly nem lettek ki téve a fólia sátorból, későn jött a jó idő, tele voltak már bimbóval, sokat esett ép akkor az eső is...Egyre több betegség éri el őket... Nekem csak igazából egy püspök sapka volt, a régi szomszédasszonyomtól kaptam,hogy majd emlékezzek rá...... mikor unokámat kezdte már minden érdekelni a kaktuszok egyik kedvence lett, annyira hogy minden alkalommal beállított egy egy darabbal...és csak gyűltek...Mire iskolás lett már egy szép kis gyűjteményünk lett, de Ádámot már akkor nem érdekelte... rajtunk maradt...Persze hozzá tartozik, hogy abban az időben én is tőlük mindig kaktuszt kaptam ajándékba.../Fiam is nagy gyűjtő volt kisgyerek korában/
      ééééééééééés nem baj hányszor írtad le hogy kaktusz... akárhányszor is írhatod...lényeg.....hogy irj..pusz...

      Törlés
  3. "egyre kevesebb" írod, én meg elképesztő gyűjteményt látok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg sok kipusztult... csalóka ,mert a nagyok miatt soknak tűnik...Mindig mondogatom, nem is kéne egy se... De bizonyára akkor meg nagyon hiányoznának...

      Törlés
  4. Kaktuszkák, állatkák♥

    VálaszTörlés
  5. Én az amarillyszeimet kezdtem el "bementeni". Nagyon szépek a kaktuszkáid! Nekem mindig a lakásban voltak addig, amíg egyszer ki nem vittem nyáron: akkorát nőttek!
    Csincsillád van? Olyan kis puha lehet a bundája!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A lakás sajnos nem igazán jó nekik... Túl meleg van...és télen öntözni sem szabad őket... viszont a fóliasátor sem... mert a párát sem szeretik...Nem kényes.... de semmi nem tetszik nekik...nekem még az amarillys sosem maradt meg...
      igen csincsillák...Az unokámnak volt csincsilla pár, született
      bébi csirik... onnan az elsőt mi kaptuk meg, mert anyós két nap alatt elvadította...megsajnáltuk.... de ezek az állatok nem maradhatnak egyedül... így vettünk neki egy fiút...mikor meghalt, Csiri nagyon bánatos, depis lett, igy egész Pécset felhajtottuk, de csak egy pici lányt kaptunk...mellé ..Nagy harc volt, azt gondoltam egyik a harcban elpusztul... de egy nap után megbékéltek egymással...a legnagyobb melegben is ősszebújva, egymáson alszanak...
      Ha újra kezdeném, sosem fogadnám be....por... ször... rengeteg...

      Törlés
  6. Nagyon sok kaktuszod van. A virágai gyönyörűek, de én most a csincsillákon ájuldozom inkább. Édesek....., így Nálad, mert azt hiszem én sem tartanám már. Voltak rágcsálóim a gyerekek miatt szintén és sok meló van velük, mégsem hozzák azt a szeretetet mint egy cica.
    Más: előző bejegyzésekhez. Nagyon szép őszi képeket hoztál. A borus ég is szép.

    VálaszTörlés
  7. Ne is mond! Sok eső .... áááááh! :)

    VálaszTörlés