"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2015. október 10., szombat

Házőrzés... "felsőfokon"

Egész idáig, azt gondoltam, hogy csak a mi Macink fekszik ,és alszik hanyat, a lába az ég felé... szó szerint... akár az udvar közepén, akár az ajtóknál... Csatlakoztam a német juhászkutyás társassághoz, és ott láttam, szinte kivétel nélkül mindegyik így alszik...Édesek, aranyosak... hűségesek...
Már ép fotózni akartam, megérezte hogy nézem, mikor igazított magán egyet...és így" aluszikált" tovább...




Ma behordtuk a kaktuszokat... a sok eső nem teszi nekik jót.....Remélem még lesz jó és szép idő...

Ma  elment a Net .... Vártam hátha visszajön, de csak nem....Apa elmondta mit, hogyan, mert nem volt itthon...felhívtam a társaságot, elpanaszoltam ...mi a hiba... és ígérték utána járnak... és "ízenek"...mert bizony valamiért nem tudtunk rájuk csatlakozni...és majd 24 órán belül... kijavítják a hibát... A modulba a tápegység ment el ... kicserélték.../ingyéééé,/alig egy-két órán belül...
Kérdezte nem e szokott áramingadozás lenni, mert akkor szokott ilyen előfordulni..... és nem tetszik a modulnak sem, meg a többi elektromos  cuccoknak sem..Meglepően hamar elintézték a hiba javítást...Mi a T-Home-hoz tartozunk... de még sosem volt velük problémánk... Már szóltunk az EONak... de eddig megmagyarázták, hogy máshol is van áramingadozás... szinte az egész országba... Most már tudom... leráztak csak.... úgy látszik erélyesebben kell fellépni, hogy igenis nézzék meg...
Szóval azért nálunk is mindig történik valami...nem kell a szomszédba menni...lassan listát írhatok... én is... 

/Hamarosan jövök egybe a három madárral... bocsika.. hogy nem mutattam.../

8 megjegyzés:

  1. De aranyos ez a Maci!
    A mi kutyánk is szokott úgy aludni, hogy égnek állnak a lábai. Nagyon bírom :)
    Jó, hogy ilyen hamar megjavították a hibát és még fizetni sem kellett érte. Én már félve hívok fel minden szolgáltatót reklamáció miatt, mert nagy urak ők :(

    VálaszTörlés
  2. hahaha, házőrzés felsőfokon :D tündéri egy kutyus, ez a póz? csúcs :)

    jó a t-home szolgáltatása, tul.képpen nem nagyon tudok én sem negatívumot mondani róluk, tényleg hamar intézkednek.

    VálaszTörlés
  3. Tényleg országos az áramingadozás, nálunk is van sajnos......

    Cuki Maci :-)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon helyes a kutyus, ahogy így alszik!
    Kíváncsi vagyok a szépséges madárkáidra! :)

    VálaszTörlés
  5. Figyel ő! Nagyon is. Csak épp befelé! :)
    Ez a pozíció Zsöminek is az egyik kedvence.

    VálaszTörlés
  6. Olvastam egy kutyás könyvben, hogy ha a kutya hátára fekve, hasát mutatva alszik, abszolút biztonságban érzi magát. Ez a póz ugyanis a megadás póza - tehát ő itt semmitől sem fél.
    Jó neki - nem tudja milyen rút a világ....

    VálaszTörlés
  7. Az én kutyám is szokott így aludni, pedig neki csak valamelyik távoli rokona lehetett németjuhász :)
    Aranyos!

    VálaszTörlés