"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2015. október 25., vasárnap

Kis takarónak indult...

Gondoltam készítek egy kis bébi takarót..Még találtam  a régi bébi fonalakból,/ de bontatlan új/ menet közben derült ki hogy egyik fonal egy lehelettel vastagabb.,miután nagyi kockáról van szó ez a kis különbség is rögtön ki fog ugrani jó pár sor után...Gondoltam egy nagyot.... hogy a három pálca közt mindig van egy  lánc szem .... , a vastagabb fonalnál ezt a lánc szemet kihagyom...és akkor kb egyforma lesz...Eleinte nem is látszott semmi , hogy majd nem fog passzolni... Mire idáig jutottam a minta elfordult... olyan mintha csálé lenne...És mindezeket csak kizárólag azért írom le,/ÉS NEM nyavajgásnakszánom,jajmegintelrontottam/, mert bizonyára másnak is eszébe jutna hogy korrigálni kell, mert a két fonal hiába tűnik egyformának, mégis lehet eltérés...
Most elakadtam... mert ajándéknak szerettem volna... persze ha sokáig gondolkodom, felnőtt lesz a baba is...Kizárt hogy felbontsam...Össze néztem az én takarómmal, ami persze egyforma minden sor váltás, és ott bizony nincs elfordulás...
Tudom nem véletlen van a próba kötés, vagy a horgolás...Én minden esetben ezt a fázist kihagytam...eddig.Mostanában annyira rossz fázisban vagyok, hogy hagyom /vagy nem/és novemberben eldől hogy mi legyen...vagy még beelőzők a babának és gyorsan előbb befejezem mint ahogy kinőné..és uram bocsá..... kicsit csálés lesz... vagy a mosásnál vissza áll majd...Már ezt a kis darab takarót is szerettem volna mutatni.... a végleges befejezést meg főleg nem tudom... az enyém nincs is befejezve ...hiányzik az utolsó sor... vagyis nincs feltéve az i -re a pont...



NOS ... a fenti bejegyzés  régebbi, csak el tettem mint vázlat, hogy mikor nem lesz ídő bejegyzést készíteni, akkor azért legyen valami téma... 

Kiegészítés

Téma meg mindig akad...közben gyarapodott a takaró is... csak nem hagyott a kisördög..

. igaz  2 naponként este készült egy sor... az is valami...
Vissza álltam eredeti mintába... majd kiderül.... Viszont ami még meglepett... Én úgy emlékszem a bébifonalak azért puhák voltak...ez meg moheresnek tűnik... aaaaa némely helyen a moherbe is beakadtam... a horgoló tűvel alig bírtam... saját magam nevettem ki...
mostani állapot:



 most 56x56 centi .Mekkora kell egy kisbabának?


Szép hetet kívánok minden kedves látogatónak!!!

8 megjegyzés:

  1. Still it is cute, lovely. The baby will not see what you have seen .....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Chris... ebből is látszik hogy nyitva van a blog... már azt gondoltam , valaki bezárta... több száz megnéző volt... egyetlen egy megjegyző sem...
      Igazad van a bébi nem fogja nézni... remélem majd a többi sor kiegyenlíti... a hibákat, vagy a mosás majd segít még rajta... ha ílyen lesz....... hát akkor ilyen lesz... köszönöm hogy itt voltál...

      Törlés
  2. Nem tudom mekkora kell egy babának, mert azt sem tudom, hogy a baba mekkora ?
    Én biztos nagyobbra csinálnám, hogy hosszabb ideig használhassa az anyukája, pl babakocsiba télen levegőzni......
    De nem tudom, az ilyen dolgok nincsenek kőbe vésve:-)
    A csáléságot meg egy blokkolással javíthatod.....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kata Neked is külön köszönöm... hogy írtál...

      Crisnál már leirtam, amit gondoltam...

      Én sem tudom, és nem emlékszem mekkora egy baba...ráadásul nagyon sokat és hamar nőnek...Irtam is hogy igyekeznem kéne, hogy ne hogy kicsi legyen... még folytatódik a horgolása.. csak nem úgy lendületből...Remélem azért kész lesz mielőtt kinőné.... mert ez a fonal is véges...

      Törlés
  3. Ne köszönd, segítek ha kell.....
    Hát általában 50 cm felett születnek, ha még jól emlékszem. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. azt tudom hogy mennyivel születnek kb a babák... csak a takaró méretével nem voltam tisztába...
      Lehet hogy nincs is takaró formája?vagy a színével van próbléma.."nem tom.".. majd csak lesz vele valami...elment a kedvem tőle...

      Törlés
  4. Ne hülyéskedj: 56-os a legkisebb méret. Ez a takaró nagyon kicsi.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. tudom hogy kicsi... csak mutattam most hol tartok...azt is tudom, általában, téglaalapú a takaró...ez nem... az enyém se... és így is tök jó...lassan készül, de az összes fonalat el szeretném horgolni...lesz amekkora lesz.....

      Törlés