"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2015. október 9., péntek

Finisbe a madaram../Bird & Berris collectica/

Utolsó öltések...Nehezen készült el, az utolsó kis sarok.... Az egész munka során ennyit nem bontottam... Valószínű a görcsös" befejezni akarom" címszó volt a hibás...Egyben van a három madár... csak simogatom....és nem győzőm csodálni... hogy képes voltam elkészíteni...
napok óta tipródom rajta, hogyan mossam ki... egyáltalán mossam e ki... mert be kell vallani ráférne...
Kata adott egy tippet/itt is köszi/... nem volt ínyemre a minta hímzés, de az ügy érdekében  megtettem, mint utána sírva- jajongva bánkódjak, hogy elrontottam a sok havi munkámat.... mert valamelyik fonal fog...HHHHHHHHHHHHáááááát.....
Eddig, sosem fogott egy puppets sem.... de amit most utoljára vettünk fonalakat a madarakhoz, nekem már akkor kissé gyanús volt...Lehet hogy jól tettem hogy nem mostam ki.???..









egy kissé elszíneződik körülötte az anyag.../Olvastam, hogy valaki most fejezett be egy nagy  munkát és fogott neki a DMC...Ezek a fonalak sem olyanok mint rég...mindegy milyen márka..../

9 megjegyzés:

  1. Lehet ezeket a bolti fonalakat is ecetes vízben kellene átmosni, vagyis fixálni és félnedvesen vasalni ? De utána is kell a próbavarrás , és ha fog akkor passz. .....
    A DMC meg 1 hét alatt 10.-ft drágább lett. Öröm és bódogság, hogy ráadásul még fog is. :-(
    Minél drágább annál vacakabb ????

    A madarad csodaszép lett.

    VálaszTörlés
  2. Your bird is beautiful and I hope the color will stay well!

    VálaszTörlés
  3. Jól tetted, hogy nem mostad ki. Ilyen munka után ne reszkírozz!
    Csodás a madárka♥

    VálaszTörlés
  4. Kata ötlete nagyon jó!!!!
    Kinagyítva néztem a kész munkát:
    1: nem látom piszkosnak
    2:gyönyörű hátteret ad a kontur
    Előző bejegyzéshez: isteniek az ősz színei!

    VálaszTörlés
  5. Gyönyörű ez a madarad is! Azt hittem, megmutatod együtt a hármat... na mindegy, majd legközelebb... :)
    Bevallom, én sosem mosom ki a hímzéseket... nem kockáztatok :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép lett Vera!!! Én sem merném kimosni.
    A csüngő begónia még mindig milyen gyönyörű!

    VálaszTörlés
  7. A mosni, vagy nem mosni függ attól is hol lakik az illető. Én ha nem mosnám ki a munkám ki sem tenném sehova.
    Mert hiába lakom zöldövezetben, ha az ablakom alatt főútvonal van 2 buszjárattal , és sok autóval, a por meg annyi , hogy naponta takaríthatnék sem lenne látszatja :-(

    Egyedül a házilag festett fonallal készült munkát nem mosom ha kicsi.Ám ha nagy és kevert fonalas a minta előbb a nem fogós fonallal dolgozom, majd mosás vasalás , és a fogós fonalat is
    beleöltögetem..

    VálaszTörlés
  8. Köszönöm a megjegyzések,és arra a döntésre jutottam, valóban nem szabad kockáztatni...Végül is a fehér anyag nem lesz látható...
    Hogy miért piszkolódik be, fogalmam sincs... tisztán nyúlok hozzá...Viszont szerintem, akár télen akár nyáron elég nagy por ér bennünket...szomszédságunkban már a határ...ahol akár szántás, vagy a betakarítás... akár a repce sárga porra... mindent beterített, .főútvonalon vagyunk... nagy forgalommal...sokszor a túloldalra születni kell....
    lakás fűtés... szóval sok minden lehet...

    VálaszTörlés