"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2015. október 4., vasárnap

Madaram /fázisfotó/...és a többi...

Tőlem már tán megszokott, hogy fotózóm a reggelt, estét...és ami közte van...
Persze ha időm engedi ,a madaramba is bökögettek pár xszemet...
Már ugyan nem sok van vissza...


Látom én ,hogy mindenki kézimunkája milyen szép...  Valamit nagyon rosszul csinálok.... mert bizony hiába a kézmosás... piszkos lesz mindig a munkám...ezért most egy anyagot tettem még  rá...




itt is készül egy kis ajándék... majd később róla...


amiből a többi aprókát készítettem, onnan van ez is...

reggel....ahogy kel a napocska...




naplemente... nem győzöm csodálni...ahogy rásüt a nap a fákra...

útszélén...






 szivarkafa...ennek a termését gyűjtjük, hogy a következő évben használni tudjam...




természetesen Pécsi látkép... szombaton reggel... párában...

Teljesen be voltam sózva, hogy olvastam Pipulka beszámolóját a Malomvölgyi tóról, mert már évek óta nem jártunk arra, pedig nem messze van tőlünk... 
Igaz ,oda nem jutottunk el, mert itt nálunk is van egy szépséges tó... szombaton ott voltunk sétát tettünk és képek is készültek... hamarosan jövök  a beszámolóval...


Addig is szép délutánt... legyetek jók...érezzétek magatokat jól ebben a gyönyörű időben...
Jó pihenést!!!!

18 megjegyzés:

  1. Tényleg csodajó idő van ma, imaházból hazafelé nyári melegben sétáltunk :)
    Szép lesz ez a madárkád is :)
    További szép napot Neked is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valóban szép idő volt... Maradhatna még... Mi is voltunk sétálni is... meg a dió szedés közben/apa szedte a diót" bámészkodtam a felhőkben... a fákba... a földön... az oszlophoz volt támasztva a létra...annak támaszkodtam, .. emelt fejjel... olyan könnyű és szép volt minden... Szinte megkönnyebbültem...
      Jó volt este fele újra leülni a madaram elé...

      Törlés
  2. Jól haladsz a madárkával, tényleg nincs sok hátra.... Hát ne tudd meg milyen piszkos volt a piros rózsa mire elkészült, de mosószappanos víz kivitte a sok koszt. Bár a kép DMC.-vel készült és szerencse nem fakult ki. Cukik az aprókák nagyon.
    A tájképek is szépek, néha jó lenne csak úgy sétálni, de erre még a park sem biztonságos :-(
    Szép estét neked is ! Puszi.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lebontottam a keretet, azért akkor kiderült, van még mit böködni rajta...
      Annyi mindent olvastam, hogy minden alkalommal félem fog el, mikor mosásra kerül a munkám... Hisz sokszor olvastam már, hogy fogott a DMC... akkor én mit is várhatok a puppetstől...Bár nagy hangon mondom... még sosem fogott... de a kisördög... ott magyarázz, mikor mosom a kész kézimunkát...

      Törlés
  3. Szorgalmas vagy!
    Piszkos a kézimunka? Nem fekszik rá valaki sáros tappanccsal amikor nem látod?;-)
    Szeretem Pécset❤️

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Minden percet kihasználok... Nálunk a macsek nem jár az asztalon.... ebből kifolyólag a kézimunkámat sem matatja... sőt nem is hímezi..
      Majd minden képen ott van Pécs... Annak idején Apa azt mondta, csak olyan helyre megyünk lakni ,ahonnan a Pécsi tévétorony látszik...Nos látszik...

      Törlés
  4. Beautiful stitching and beautiful pictures

    VálaszTörlés
  5. Szépen alakul a madárkád :)
    Várom a tavas képeket, ott még nem jártam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem hamarosan befejezem... más terveim is vannak...
      Kicsit gondban vagyok, mert közel 100 darab kép készült... majd mindegyik más... már átválogattam... és még mindig nem tudok dönteni, melyik fotókat mutassam meg...

      Törlés
  6. Nagyon szépen haladsz, várom a kész képet.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szeretnék már túl lenni rajta.... de munka is akad... így nem tudok annyit hímezni amennyit szeretnék... de remélem nem sokára elkészül...

      Törlés
  7. kedves ez a madárkás sorozat. Vera, nagyon szép helyen laksz!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szeretem a madarakat is... ezek ,meg a szépségükkel varázsoltak el...Szeretek itt lakni...énnekem falú... még ha hivatalosan község. is.....

      Törlés
  8. Jó időzni itt. A madárka nem kicsit halad, hanem látványosan.
    Szép az ősz...., de mi is készül ott ajándékba? Izgalmas.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha ma nem a videóval tökölünk... már kész lenne a madár...Most nem akarok bele menni... de ha valaki nem ért semmilyen nyelven.... elég nehéz eligazodni a neten, még akkor is ha segítség van...De sikerült nagy nehézségek árán...
      Majd az ajándékot is mutatom ami készül,,,, ha több lesz belőle...

      Törlés
  9. A madárkád szépen alakul, a képeid gyönyörűek, mint mindig.
    Mire használod a szivarfa termését?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Teljesen elvagyok dőlve a madaraimtól... Lehet hogy van szebb is... de ezért én dolgoztam, nem is keveset...és nagyon tetszik így ahogy van...már alig várom hogy kimosva, vasalva láthassam...

      Törlés