"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2015. október 30., péntek

Volt egy kiállítás.

Még a hónap közepén rendezték meg A "Táncoló szálak"...kötő és horgoló, kiállítást.Azért vártam vele  vele eddig, , mert nem minden kézimunkáról  készült kép, és tudom hogy más is készített fotókat,írtam, de még nem kaptam visszajelzést, sem képeket... marad a saját fotó...hiányosak, de "nagyon el voltam foglalva"
Nem vagyok tag, de kicsit részese voltam ennek a kis csoport bemutatóján...Nagyon sajnálom ,és nem is értem, hogy a reklám ellenére alig volt kiállító és látogató is... ,Ennek ellenére én személy szerint nagyon jól éreztem magam...Sokat beszélgettünk, ki mit készített, hogyan, milyen anyagból, fonalból...kielemeztük egymás munkáit.Én voltam a kakukk tojás, , a hajócsipkéimmel, bár más kézimunkát is vittem. Tombola is volt... Az elmúlt évben meghívtak ,és csak úgy becsöppentem...szívélyesek voltak,barátságok is szövődtek,  így nagyon készültem.., /csak az volt a kérdés, hogy ki visz el a" tetthelyre" /. Idén már vittem bemutató kézimunkákat és tombolára is készültem...Hamar eltelt az a két- három óra...



 fődíj... ezt a lányok közösen horgolták...


















 tombolás ajándékok egy része



 Edit nyakában lévő kendőt jól megtapogattuk... nagyon finom puha, mintája is nagyon szép... Természetesen nekem is kell ilyen kendő...nagyon sok szép kézimunkája van, 











 itt  látszik egy kis darab az én munkámból is...Téma volt, ki milyen szorosan horgol... ezt beszéltük át...








 Edit munkái... a középső kendő ragadott magával...ilyen is kell nekem is...







szuper babák...


Volt még kiállítva kézimunka, de azokat már sajnos nem fotóztam, mert közben jött egy" Foltos csoportból" egy lányka, írtó jó táskával... Persze azt is meg kellett varrni... elméletben....

Jó volt ez a kis találkozó,így feltöltődve folytathattam a munkám..

12 megjegyzés:

  1. Jó kis kiállítás, nagyon tetszenek a horgolt munkák. Köszönöm a képeket! :-)
    Sajnos horgolni nem tudok, bár mintáim vannak, talán ha sok időm lesz megpróbálkozom vele. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szívesen hoztam a fotókat..Én is csak az alapokat? lehet hogy még azt sem, tudtam a horgolásnál... de ifi koromba horgoltam ezt -azt... és elmaradt mert a csuklom nem bírta...Mióta Net -ünk van és annyi szépséget láttam, valami késztetett hogy újra neki fogjak...volt azért bőven kudarc... de nem hagytam magam...Szóval ... csak bátran...annyi segítség van már, hogy azért sok mindent el lehet sajátítani...

      Törlés
  2. Köszi a képeket, jó kis kiállítás lehetett!
    Mindig öröm látni, ki mikkel foglalkozik a dolgos hétköznapok mellett! Öszönzi az embert.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony hogy ösztönzi... de a sok eszme csere is nagyon jó...
      Én mindig úgy gondoltam, hogy alapból szorosan horgolok... közben egy másik kézimunkával összenézve... nem is...de aki nekem a képen mutatja a horgolását, azt a sárga nőcit.,,, még lazábban horgol...Nagyon jó, hogy igy össze lehet hasonlítani is... ki hogy készít egy- egy darabot...

      Törlés
  3. Jók az ilyen kiállítások, lehet ötletet meríteni. Klassz dolgokat hoztak a kézimunkások! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Eszembe is voltál... és sajnálom hogy nem jött össze..

      Törlés
  4. Mennyi gyönyörűség, csoda szépek! Szeretem az ilyen kiállításokat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is szeretek nézelődni...és kérdezni is ,ha van kitől...

      Törlés