"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2015. október 16., péntek

ŐŐŐŐŐsz...és csak ősz...

Végre ma egy kicsit alább hagyott az eső...és nézelődhettem kicsit kint.Borús, vizes és sáros ... ez jellemző...és színek......Itt az udvarba, még gombát is láttam... és madár csicsergés... játszanak... A rigó nyakig ült a fürdő vízben... de mire fotóztam volna  elszállt...és a többi madár is... ahogy kimegyek, már csak a hangjukat hallom...és várják hogy eltűnjek az udvarról...és övék a pálya...és lehet ricsajozni...


 nekem is van két tő... ebből ez cserepes, és a temetőből hoztam haza, átteleltettem...majd vissza kerül...







most több virág van a margit virágon is, mint nyáron...


leander is megemberelte magát...és a fagyok előtt nyílik... Első év hogy magától kelt ki az udvaron, képes volt virágot is hozni...és nem volt tetves...Nem teleltettem át, egy ilyen leander , mert képes egy fóliára való virágot megfertőzni tetvekkel, úgy, hogy egész évben nem lehet kiírtani a sok kártevőt..
Kínai leander... egy kis info, akit érdekel...KATT




 hihetetlen... hogy még mindig ontja a virágjait... igaz amennyit nyílik, annyit le is hullajt...Fagyok előtt beviszem a fóliasátorba.... szinte két nap alatt ledobja a szárát, virágot...és csak az üres cserép marad...





 okóberke...idén nem lett olyan szép mint más évben...jó néhány cseréppel van...és a csiga is nagyon szereti...


 még egy utolsó nyílás...

erről a fenyőről, az idő múlása jut eszembe...Mikor megvettük ezt a házat, azon a télen még nem  tudtunk ide költözni... a ház előtt, de bent az udvaron állt ,/ áll/ ez a fenyő... de ép "karácsonyfának" való volt...szomszédasszony  minden nap aggódva nézte, meg van -e, nem - e kivágta éjjel valaki...

10 megjegyzés:

  1. Hát, jól megnőtt a fenyő! :))
    Nekem ebben a szürke időben már minden az elmúlást idézi :(((

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 30 év... csak 30 év... nem kevés...Borzasztó ez az idő... mindenütt a víz.Az ember a sárba csatankol...

      Törlés
  2. Kínai leander, ami skarlát selyemkóró... de jó, megint tanultam valamit. Nem ismertem ezt a növényt. Szép színű virággal ajándékozott meg a hideg előtt!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gyönyörű a virág...ez is mérgező... a hegyétől az aljáig ráülnek a tetvek......kiirthatatlan...vigyázz vele... ha beszerzel...

      Törlés
  3. a 11. kép <3 minden szín rajta van, ami az őszt jellemzi, szeretem :)

    VálaszTörlés
  4. Én csak az őszi természet csodaszép színeit szeretem, az esőt és a hideget szívesen száműzném...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. gondolom mindenki így van ... számüznénk a hideget és részben az esőt is ... mert persze szükség van az esőre is... lassan kiönt a kútunk... annyi víz van már most benne...
      Szép napsütéses hétvégét kívánok Neked és a többi látogatónak is!

      Törlés
    2. gondolom mindenki így van ... számüznénk a hideget és részben az esőt is ... mert persze szükség van az esőre is... lassan kiönt a kútunk... annyi víz van már most benne...
      Szép napsütéses hétvégét kívánok Neked és a többi látogatónak is!

      Törlés