"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2015. október 13., kedd

Bird & Berris colectica madarak befejezve.

Az első három madár elkészült... Nem tudom, van e valami, amit nem írtam még  róla.. Szerelem első látásra....nem mondom, hogy eleinte nem dolgoztatott meg és nem bontottam, de ennek ellenére imádtam minden öltését és alig vártam hogy kész legyen...egy cseppet sem bántam meg hogy nem arra az anyagra  hímeztem, ami meg volt adva...Ezt láttam hímezni....és így tetszik is....A keretezés még várhat........ mert szeretném a kék madarakat is elkészíteni, ráadásul egy kolibrit is találtam... a keret meg jó lenne ha egyforma lenne...








Közben egy kisebb mintának álltam neki... 
Kicsit hezitálok... ebben a hónapban már nem nagyon fogok ráérni... így csak kisebb volumenű  apróságokat készítek.Van még a tarsolyomba,.egy-két ez-az..majd jövök vele,Addig is legyetek jók...ha tudtok...,

28 megjegyzés:

  1. Irigylésre méltók a kihímzett madárkáid! Persze nem igazából irigykedem, :) Örülök, hisz olyan szépek lettek! Nagyon jól mutatnak együtt! Tényleg jó ötlet az egyforma keretezés, nagyon fognak illeni egymáshoz :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm...én is örülök... hogy egyáltalán meg bírtam a mintával birkózni...

      Törlés
  2. Csodálatos ez a madárkollekció! Annyira szépek egyedileg is, de így együtt... fantasztikus!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is így gondolom...De most teljesen belezsongtam a kolibribe..Lehet hogy valóban ez az anyag már nem lesz jó hozzá...valamit majd kitalálok... valószínű próba himzés kell, hogy a blackwork minta hogy adja ki magát...

      Törlés
  3. Mindig az jut eszembe a madaraidról: mindjárt lerepülnek a képről, annyira élethűek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Orsi... Nagyon tetszett a madár, de amikor láttam, hogy nem kézimunka szüleménye, hanem valós élő madarak, még jobban akartam... hogy sikerüljön elkészíteni...Hiába a természet csodákra képes... az állatoknál is...

      Törlés
  4. Nagyon szépek lettek, nem csodálom, hogy a kékeket is tervbe vetted

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Éva,kicsit várok a kék madarakkal... lehet hogy már idén nem férnek a tervbe... de jövő évben biztos hogy sorra kerülnek...

      Törlés
  5. Csodálatosak a madaraid! :-)
    A tökös cica is cuki lesz. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm...A tökös cicát, CD-be gondoltam beledolgozni.....de nem jó, mert nagyobb lesz a cica mint a CD.

      Törlés
    2. Hmmm... nem gondoltam, hogy ez ilyen nagy minta.

      Törlés
    3. 65x60... és én 14-es aidára hímeztem...lehet hogy megtartom... mégis ,és majd egyszer beugrik valami,hogy mi legyen...köszönöm hogy újra visszajöttél...

      Törlés
  6. Wow wonderful stitching
    You did a great work
    Colors are vibrant and intense.
    Ciao Giovanna

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm...A színeket illetően, nem tértem el az eredetitől...Lehet hogy a színek is közre játszottak, hogy , ki kellett hímezni a madarakat...

      Törlés
  7. Nagyon szépek lettek! :-)
    további szép esetét, hetet kívánok! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Aloha...hasonlókat kívánok...Esőből is elég lehetne... Napocskát... akarunk...

      Törlés
  8. Nem csodálkozom, hogy szerelem első látásra, hiszen gyönyörűűűűűű ez a madárkás sorozat!!!!!
    A kis cicus is nagyon édes! le sem tagadhatnád, hogy állatbarát vagy :))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Anikó... valóban szeretem az állatokat...A cicás kép, nálam nagyobb" cicásbolondnak" készül szülinapjára, ráadásul október vége felé van,, igy egy kis pók, meg tök... meg miegymás ép megy az illatpárnához...ez viszont most nagyobb darab, de hogy végzi végül is még nem tudom...ha kész mutatom..

      Törlés
  9. Vera! Csodásan mutatnak így együtt! Hát még milyen szépek lesznek keretezve! :)

    VálaszTörlés
  10. Csodaszépek a madarak!
    A cicuka meg szuper ..... Hímezz helyettem is, mert most nem tudok:-( Holnap meg hulla leszek mire hazaérek....

    Legyen szép hétvégéd!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm...De jó lenne ha tudnék helyetted is hímezni...nem nagyon marad idő... a sajátomhoz sem...nyugtatásnak...pár öltés... tudod... munka van .... feladat...majd novemberben fellélegzek... de addig csak imitálom... hogy életbe maradjak.. cigi helyett...
      /Megint hamarosan 16...a. 5. szülinapom...hálás lehetek apának... hogy ott volt amikor kellett, és volt lélekjelenléte...és élek.../

      Törlés
    2. Most nekem sincs semmire, dolog van nálam is. Plusz egy rendelés is, nem nagy és nem is sürgős , de minél elöbb kész annál hamarabb jöhet a szerelem.
      Gratulálok az 5. szülinapodhoz, nekem idén a 15. volt nyáron. Sajna csak magamnak köszönhetem, meg a vak véletlennek, hogy felfedezték időben és élek, virulok :-)

      Törlés
    3. Nnnna van valami megrendelés mégis?
      Azóta sok mindent más kép gondolok... átértékeltem sok mindent... gondolom Te is... Isten éltessen bennünket...

      Törlés
  11. Válaszok
    1. Így van...Mindig ajándékba készítem... de imádom amig hímzem is...

      Törlés