"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2015. október 20., kedd

Csak úgy.

Megint van egy új ....hóbortom... Egy kiállításon láttam a mintát és a fonalat, természetesen ki kell próbálni... A kiállításról majd később,/még várok fotókat/ de azóta a gondolatom ott van... feltúrtam a szekrényeket, olyan fonal amit láttam, természetesen nincs itthon, de találtam hasonlót... áááá meg se közelíti...csak én mondom hogy hasonló.... fonal..Lényeg a lényeg neki fogtam, de ki fog rajtam... Annyi SBS kendőt horgoltam, hogy mindig azon veszem észre, hogy már azt horgolom...valahogy nem jön össze..és az újj szerelem mintába is össze vagyok keverve..Persze majd ha túl leszünk ezen a hónapon és fellélegezhettünk, majd szerzek ilyen szépséges fonalat...Aztán arébb akartam tenni és husssssssss lefutott a fele fonal a gombócról...tudom, ez ilyen fonal... meg át kell gombolyítani.De akkor amikor ennyi dolog van, szeretem kihagyni, amit úgy gondolok hogy át lehet ugorni...Ez a sok eső meg nyirkosság nem igazán tesz jót... még a felénél sem tartunk és már hulla fáradt vagyok... Jól esik kicsit babrálni a dolgaim közt... felüdülés egy kis kézimunka... akár csak  a nézegetése is..




igazából nem is látszik a minta  se......










egy kis zene? még sosem hallottam...  legyen nagyon szép napotok...

ORSIKNAK.... boldog névnapot kívánok!

10 megjegyzés:

  1. Csudajó színe van! Nekem a minta hasonlít az SBS kendőre... :)
    Sok erőt Neked!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Érdekes színe van... és hasonlit is az SBS kendő mintájára, és ép ezért is tévedek vele oly sokat, hisz a kezem arra a mintára áll...

      Törlés
  2. Sok kitartást kívánok, főleg ehhez a fonalhoz... Én még a kezdetek kezdetén vettem, de soha többé....Még maradt 5 gombóc, de csak rakosgatom...Talán ha kellene valakinek... A minta már most nagyon jól néz ki, nagyon kíváncsi vagyok, mi lesz belőle.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszöntelek a blogomon és köszönöm hogy megtisztelsz a megjegyzéseddel...
      Ez a Díva kicsit merev és én szerintem sprőd is...Nagyon nehezen sikerült kibogozni is...Pedig a másik fonal is amit szeretnék Alize fonal, csak bamboo fine...

      Törlés
  3. Hűű,de különleges az a fonal! :O kíváncsi leszek rá, mikor kész lesz...

    Én egyik Orsi, nagyon köszönöm :) itt is :) <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem most vettem a fonalat... hhhááááátt nagyon kiváncsi vagyok mire lesz elég...gyanítom hogy inci-finci kendőre telik.talán....
      Örülök hogy itt vagy... a másik Orsi most nem nézett be...

      Törlés
  4. Dehogynem, látszik a minta! Mi lesz ez? Szép lesz.
    Aranyos a tökös cica hímzés. Ötletet hozzá? Fiúnak? Apró motorgumikat a szélére. Csak hülyéskedek. Fogalmam sincs. De megoldod, ügyes vagy.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem sok látszik a mintából...majd kialakul...

      Nem jött semmi ötlet, ugy hogy egyenlőre elteszem... akinek készült volna, majd készítek mást...Szerencsémre legyen mondva, Ő sem ér rá ilyenkor...ép azért készül mindig tökös, macskás illatpárna...

      Törlés