"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2015. október 22., csütörtök

Eső után...hajócsipke

Sok eső után, ép azt gondoltam végre fotózni is lehet kint a  hajócsipkémet, amit elkészítettem..Még csillogtak az esőcseppek,olyan szép volt...gyorsan felakasztottam és kattintottam , mikor is a szél abban a pillanatban feltámadt...Mérges voltam rá, de ahogy a képeket láttam utólag...nem bántam, mert jól sikerült képek lettek...
Ééééééés a hajócsipkém? igen. nagy boldogság fog el.. mikor sikerül hibátlanul egy-egy darab...








Egy kis kikapcsolásnak veszem kézbe a kézimunkát esténként ... nem sok sikerrel, mert tegnap este vettem észre, hogy jó pár napi hajócskázás  után, pár csomót elszámoltam és nem úgy adja ki a mintát ahogy kéne...Ráadásul bontanom is kellett... mert ép észrevettem egy új hibát... de úgy megszorult a csomó, hogy inkább elszakadt a fonal, de akkor sem engedett...és abban a pillanatba vettem észre a fent említett hibákat...Amúgy sem könnyű minta... na nesze neked kuka...


jó pár nap esti bütykölésem...ki akartam kicsit kapcsolni... jó sikerült... ha-ha..


Közben eszembe jutott hogy sikerült egy szép kis keretre szert tennem,egyszer régebben, és  igen csak jó pár várakozó hímzés van,hogy legyen valami belőlük... Nos ez sem ment tök simán... miután sokadjára csúszott el,így leragasztottam,de még így sikerült  újabb hibát vétenem,  már javítani sem tudom...vagy lehet hogy így akartam??,

Nem tudom emlékeztek -e rá , hogy Bea rendelt Kínából kézimunkát... nekem is ajándékba .Nos kb 3 hónap elteltével sem jött meg, bizonyára gyalog szállítják azért késik ...nagyon lelkizett és bántotta a dolog, ezért kaptam egy másikat... Itt is nagyon köszönöm... már jól kiforgattam...nagyon szép ...Számomra egy jó nagy kihívás lesz...



Minden látogatónak kivánok nagyon szép napokat... Ebben a hónapban kicsit hanyagolom a megjegyzéseket kedvenc blogjaimnál...bocsánat előre is...A blogom se marad árván... mert jó pár ezt- azt tartogatok..készültem már jó előre, mert tudom, ez a hónap  nagyon zűrős..

20 megjegyzés:

  1. Ez a hajócsipke-csillag gyönyörű!!! És a képed is szép lett!
    Neked is szép napokat! Most már itt a hó vége. Kitartás!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm...A kép is és a hópihe is elvándorolt.egy doktor nénihez...
      Még egy kemény hét...
      megjegyzem, az elmúlt 15 évben egyszer sem volt ilyen hideg mint ez a szezon, ilyen tájt rövid ujjúba csináltam végig...és az utolsó két nap volt hideg és esős...

      Törlés
  2. Csodaszépek a csipke-pelyheid!!!!!!
    És a xszemes képed is mesés,meg minden!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm...és ha hibátlanra sikerül egy hópihe... az felemelő érzés.... olyankor nagyon büszke vagyok magamra...
      A képkeretre ép csak rábukkantam... olyan óóóócsó volt... kár hogy csak ez az egy volt...

      Törlés
  3. Bevallom felnézek rád, hogy fáradtan is ennyit kézimunkázol.
    Szép lett csillag. A DIM.-hez meg sok sikert. (Vigyázz rá, mert nem igazán lehet a végén kimosni , van fonal ami fogós :-( )
    Puszi:Kata

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drágám... mindenhogy felnézel rám.,... mert hogy vagy két fejjel magasabb vagyok...,,,...azt hiszem...
      Kézimunkázok... de sok a tévedés is ..ilyenkor..
      A képnek meg most nem állok neki... majd pihenős időben...

      Törlés
  4. A csillag is gyönyörű, a kép is csodaszép lett!
    Nem sikerülhet minden...
    Nem is tudom, mit kívánjak... erőt, kitartást, türelmet... :)

    VálaszTörlés
  5. Beautiful snowflakes, and also beautifully embroidered picture
    Margaret

    VálaszTörlés
  6. Megint nagyon szép lett a csipkéd :)

    VálaszTörlés
  7. De gyonyoru ez a hajocsipke! Nem csinaltam meg ilyet, de szivesen megtanulnam, mert nagyon elegans, mutates darab. Nagyon jol mutat a zold fan.
    Igen, igen, Neha a veletlenul sikerult kepek jobban sikerulnek, mint a beallitottak.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Meg lehet tanulni a hajócsipkét... Én csak az alapokat tudom...és nagyon nehezen ment, de a facén van több csoport is, mindig van új tanuló...és nagyon ügyesek a lányok... nem úgy mint én... de ezzel a tudásommal egy-pár dolgot össze lehet hozni...

      Törlés
  8. Csodálatosan szép a hajócsipkéd! :-)
    Nagyon tetszik az RP szív keretezésed. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm...Már lassan újra kell RP szívet is himeznem...

      Törlés
  9. Nagyon szép lett a csipkével díszített keretezésed! No és az a Dim!, remek.Hihi

    VálaszTörlés