"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2015. október 11., vasárnap

Nyugtatónak...

Egyre többször kiakadok... tudom nem kéne, de sokszor úgy érzem, ezt már nem lehet kibírni...Ilyenkor még inkább kell valami .olyan kézimunka ami megnyugtat, lenyugtat...Tegnap este, ép megint a kiakadás tető pontján voltam, mikor gyorsan előkaptam hajócskáimat...és belemerültem.../nem apával van bajom/...nagyon hamar sikerült elfeledkeznem mindenről..
metál zöld maradék fonal volt a hajócskán, így azzal dolgoztam... Nincs itthon gömböm se, de azért megoldódtam...Igaz nem lett olyan szép mint  a tavalyi... de jó feleleveníteni, hogy is kell egy-egy mintát elkészíteni hajócskával...Jó kis gyakorlásnak is... 
A fonal 10-es Eldoradó puppets 
2 hajócskával készült...





és ma egész nap csak esik ...és csak esik......... eddig esett 40 milliméter.... csak ma...




ablakból...

14 megjegyzés:

  1. Szerintem nagyon szép!
    Én nagy becsben tartom az enyémet :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm...Ilyenkor mindig gondban vagyok,mert következő évben már nem emlékszem ki milyen kis meglepit kapott... és bizony elő fordult már hogy a következő évben is az volt az ajándék...Én csak olyan valamiket készítek, ami tetszik...

      Törlés
  2. De szép!! Jó kis feszültséglevezető! :DD
    Én, amikor nagyon, nagyon dühös vagyok, a konyha nagytakarításának szoktam nekiállni, az sem rossz :)
    A különbség, hogy az eredmény nálad sokkal tovább élvezhető.

    Mennyi víz!! Szerencsére ma jutott egy kis napsütés is, bár elég hideg van és sár.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Katici! Azért látványosabb, egy szép tiszta konyha... De ha ideges vagyok és ép robbani készülök... még el is fáradjak???,
      Végül is 48 milliméterrel zártuk azt a napot... de igazad van, másnap borzasztó szeles hideg idő volt, ráadásul tenger sárral.. ép dió nézőben voltam, hogy mennyi esett le.,mikor rá kellett jönnöm, diót szedünk majd a sárban...a kintit ép összeszedték előttünk... de kint volt a szedegető... szóvá is tettem...de hát addigra már egy szem sem volt kint...Ekkorra pofátlanságot... a bejáratunknál szilva van... a szomszédba meg meggy... sosem jutott eszembe hogy leszedjem... boltba mentem venni...Ismerős volt.... ugyan csak kulturáltan és visszafogottan mondtam el, ha nem tudná, ettől -eddig a miénk...

      Törlés
  3. Nekem a xszemezés volt a nyugtató hétvégén.:)
    El nem tudom képzelni hogyan tudsz ilyen bonyolult csipkét készíteni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyébként a xszemezés is lenyugtat... de, most ép a robbanás szélén voltam... Máskor egy sima napon ,egy ilyen csipkét is képes vagyok elrontani... DE MOST nem......

      Törlés
  4. Most én is nehéz napokat élek, nem magam miatt, hanem a lányom "csinálja a fesztivált". Ha tehetem, a hímzésbe menekülök, de sajnos közben is foglalkoztat a probléma. A legjobb, ha a hímzés mellett zenét, vagy hangoskönyvet hallgatok, az jobban elvonja a figyelmemet.

    Egyébként nagyon szép lett a hajócskás gömb!!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megértelek... ezen már rég túl estünk... minden napra jutott valami... a "dackor" borzasztó...nem vagyok verekedős és agresszív, de volt hogy egy pofonnal kellett lezárnom a témát...mert más kép nem ment...
      De az anyósnak nem keverhetek le egyet... tudom második gyerekkor.... Minden áldott nap földbe döngöl bennünket... az nem jó... ami ép van... Nem könnyű...A zene se segít...
      Sokszor érzem,úgy hogy kínyíííír bennünket...senki nem marad meg mellette...

      Törlés
  5. Látom mindenki nyűgös ebben a vacak időben, én is. Bár itt nem esett az eső, de attól még le vagyok amortizálódva.
    A héten meg nem is leszek itthon járom az eü útjaim. :-( Ettől meg még nyűgösebb és idegesebb leszek. Ááááááá

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az az eső is itt jött le, ami most Nálatok nem esett...
      ettől az időtől mindenki ki van...
      nem irigyellek... vigyázz magadra..Majd jelentkezel... legalább valami kis kézimunkát azért vittél magaddal????

      Törlés
  6. Tudom nem kellene kiakadnom: ez sajnos nem tudat kérdése.
    Nyugtatásra szép lett a gömb körüli csipke.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A mindennapi feszkó ki készít bennünket...Már lassan egész nap kézimunkáznom kéne ha le akarnám nyugtatni magam........ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ...

      Törlés