"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2015. október 26., hétfő

Ez a nap is jól kezdődött...



Ma reggel,alig múlt 5 óra, mikor észre vettem a szemüveg az asztalon maradt...rögtön telefonáltam
Apának...
felvette a telefont, de mielőtt mondhattam volna, hogy ne keresse az okuláját, már mondta, hogy tudja, de nem csak a szemüveg maradt itthon...,hanem, hallom hogy csapkodja zsebét és közben mondja... "ebben a zsebembe, sincs, itt sincs...itt sincs...
Kérdem mit keresel apa?
mondja, hogy ilyen aztán nincs..., mert a telefon is itthon maradt...és ha beszélni akarok vele, hívjam a "Ritát" /ő árul mellette/
Nem hittem a fülemnek... kérdezem tőle miért hívjam a Ritát, hisz most is beszélünk......
De hajthatatlan volt, egyre mondta hogy a töltőn van...és ilyen nincs a világon...ecetereá, eceterá...és feltétlen hivjam majd a Ritát...és akkor tudunk beszélni...
Kérdem tőle, hogy szerinted most mi miről beszélünk? de csak mondta a magáét...
Apa jól  vagy???? nincs semmi bajod?-
_igen jól... mi bajom lenne?kérdezte...
-basszus, mond már meg mi van a kezedbe,most miről beszélsz velem??
akkor esett le...
Korán reggel vevő sem volt...jót nevetünk,  jól kiröhögték...meg én is ,meg ő saját magát is...

az előbb hívtam, kérdeztem na ....meg van a telefonod?,,A sok munka, a fáradság elveszi az eszünket is.... de jó kedvem lett,.....mehet tovább a munka...


Egyébként a blog nyitva volt...!!

21 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Ügye? legalább majdnem az egész napom fel volt dobva...

      Törlés
  2. Nem semmi, de sajna én is így vagyok, ezért nem írok, csal általában olvasok. :-(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem ide tartozik... de leirom, mert itt kevesebben olvasnak....és hátha mást is érdekel...Tudom nem kéne vele foglalkoznom... de elgondolkodtat...
      A facéra is fel tettem sokáig a kész munkám... legyen az hajócsipke, vagy más... talán egy-két tetszik volt... és ugyan ennyi megjegyzés...
      A multkor kicseréltem a képem... majdnem 100 tetszik jött,és nagyon sok megjegyzés...Apám..., amivel sok hónapokat dolgoztam....csipkén ,vagy egy nagy xszemesre sem semmi...hogy ennyire szarul kézimunkázom akármit..is..Ernő a gépbe cserélt elemet... ültem egy kupi közepén, és gondolkodtam minden rendbe van e a vendégeknek... a szekrény tele pakolva mögöttem... egy fotó több..
      azóta többen is kérdezték, hogy -hogy nem teszek fel munkát. Így... minek is fárasztanám magam..
      remélem nem érted félre, tudom nem szuper , profi munkák... de ...
      Egy blog is akkor él... ha megirják a látogatók a véleményüket...inspirál... Ha csak magamnak akarnák irni, emlékkönyvbe irnám...
      Látom mindenkinek elege van... nyűgős...kevés az idő...és eddig miért értünk rá:?mindenre és mindenkire?

      Törlés
    2. Vera a lájk különbség abból adódhat a Facen, hogy az ismerőseid közül a kézimunkát nem mindenki értékeli, de téged mindenki szeret ♥

      Törlés
    3. aranyos vagy...köszönöm...

      Törlés
    4. Katici köszönöm ,és aranyos vagy, hogy vigasztalni próbálsz...az érzéseimen semmit nem változtat... sajnos...

      Törlés
  3. De jo kis tortenet! Legyen minden reggeletek ilyen vidam!!! :-DDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ránk is férne minden nap ... jó kis löket lenne... Itthon azért folytatodott... mert amikor Apa megjött, még jól nevetve kiveséztük... Közben kiderült engem is rászedett... mert egyre hajtogatta , nézzem már meg , mert a telefon a töltőn van itthon... ááááá hát hogy lenne... Ahogy lerakta a telefont, akivel előtte beszélt,és hallott mindent, rögögöttttttttt és mondta neki.."Te hülye... milyen telefonról beszélsz, mikor a kezedbe van, hogy otthon van a telefonod?"
      Szóval egy jó nap volt...

      Törlés
  4. Hi-hi, de vicces. :) Szegény párod még nem ébredt fel teljesen.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó volt. á neki az idő nem gond... Ma pl éjjel 2 órakor már kelt fel, mert hogy nem tud aludni...este meg ha lehet a tyúkokkal...

      Törlés
  5. Ó, ez nagyon jó volt... :-)
    Szórakozott. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Teljesen elvolt varázsolva...kicsit fellélegeztünk....

      Törlés
  6. :-) Ez egy nagyon aranyos történet. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugratták egész nap...meg még másnap is ,hogy meg van a telefonod? mert mindenki tudta a vásárcsarnokba a történteket...reggel 5 óra... kevés a vásárló..inkább csak az eladók vannak, beszélgetnek kis csoportokban

      Törlés
  7. Kac, kac, én is Veletek nevetek, van ilyen nap :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ügye?????????Sok ilyen nap kéne... mert felrázza az embert kicsit...

      Törlés
  8. nagyon szórakozott bír lenni az ember...

    ...ez olyan volt, mint mikor a párom itthon hagyta a telefonját és én fel akartam hívni, hogy hahóóó, ne keresd a telefonod, mert itthon maradt...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szóval..igen....volt hogy láttam a telefonját az asztalon..és gondoltam egyet később, hogy beszélek vele...és majd frászt kaptam mikor megszólalt a telefonja... mellettem...

      Törlés
  9. Nemcsak a tiédet, többünk napját feldobta. Volt már velem is olyan, hogy kerestem a kulcsom és teljesen bepánikoltam, hogy nem tudok bemenni a lakásba, s közben egész idő alatt a kezemben szorongattam.
    Addig, amíg az ember nevetni tud a hülyeségén, addig nincs nagy baj, szerintem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jó... valóban vannak ilyen napok.....ez a kulcsos is nagyon jó..Tavaly volt itt egy ismerős, pakoltunk az autóba... aztán a kulcsot kerestük, kipakoltuk az egész kocsit, a kulcs sehol...mondta, mindegy, haza megy a pótkulcsért, pár házzal lakik arébb., lecsukta a kocsi hátulját..és ott röhögött a kulcs velünk szembe...

      Törlés