"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2015. október 31., szombat

Egy újabb próba...

Már régóta nézegettem, forgattam, simogattam, és fejcsóválva eltettem... hogy ezt aztán... soha de soha nem hímzem ki...Ajándékba kaptam, magam meg ,főleg ilyen apró lyukút nem vettem volna meg...Szak nyelven nem is tudom, de két lyukat kell átölteni, Bea már régóta mondogatta, hogy menni fog... csak próbáljam ki...ő volt a "merénylő" is ellenem../nekem minden anyag kongré/.Ezeket a számozásokat, nyelvtörő kifejezéseket, meg sem tudom jegyezni...De van aki tudja, és elnavigál... elmondja, ráírja  az anyagra... hogy tudjam melyik anyag mi ,és hányas...vannak tanáraim, segítőim... sokat köszönhetek nekik,..Nélkülük sosem jutottam volna el eddig...
Nem mondom hogy nem bontottam... de ez szerintem hozzátartozik... /Ezt is mostanában olvastam... vagy 300, vagy 500 xszemet bontott mert elrontotta...ááááá egy hős... nagy betűvel!/Olvastam ezt is... , ha a szem rááll, megszokja, már sokkal könnyebb a hímzés...És igen...így van...
Az anyagon varrni, maga az álom...igaz lassan megy, de talán menni fog majd nagyobb munkánál is...
Ez is  előre időzített bejegyzés...
,





Ez meg a kiegészítés...nagyon tetszik... mire eddig eljutottam, olyan volt mintha eddig is varrtam volna ilyet..NAHÁT:::::::::::::::nagyon élvezetes volt... csak suhan a tű......
és itt tartok most...JUHÉÉÉÉÉ...







 reggeli kép,... ahogy  megvilágítja a nap a vadszőlőt...




Vége az októbernek is... rohan az idő...

6 megjegyzés:

  1. Szívből gratulálok, hogy megismerted, és megszeretted s hímzővásznat.Ugye nem is mumus :-)
    Köszönet illeti Beát is aki rávett arra amit én már régen mondtam neked.
    Szépet alkotsz és sokat haladtál! Nagyon ügyes kezed van.
    Majd írok leveled, ha kicsit le cseng a sok dolog tudod, mire gondolok. Mert hiányzol....
    Puszi:Kata

    VálaszTörlés
  2. Ugye, milyen klassz?! Örülök, hogy belefogtál és máris sikerélményt okozott! Nagyon szép lesz, hajrá!

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok a hímzővászon rejtelmeibe való beavatásodhoz! :)))
    Szépen hímzel rá, ne aggód, simán menni fog! :) Több benne a lehetőség, mint az aidában.
    És sokkal jobban szeretek rá hímezni, mint az aidára, csak sajnos egyre rosszabbul látom... :(

    VálaszTörlés
  4. Nagyon örülök, hogy Te is megszeretted a hímzővásznat! Szerintem is szuper - bár én csak a pamutot látom, a lenhímzőre nem tudok hímezni...

    VálaszTörlés
  5. A kézimunka kiállításról: sok ügyes kéz szépeket és igen változatos dolgokat készít. Jó nézni.
    Csini lesz a tűtartód!

    VálaszTörlés