"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2018. április 20., péntek

11.kör./Renulek, 2018 tavaszi terítő/

Próbáltam magam hajtani, hogy kész legyen már ez a kör is, de valahogy nem nagyon ment..Az más dolog, hogy ilyenkor van a legtöbb munkánk, le is vagyok strapálva, de mégis hajtott a vágy , hogy mielőbb kész legyen ez a projekt, mert mással szeretnék kicsit foglalkozni.





Már késő este volt, mikor  az utolsó mintaegységhez értem, és a kört kellett volna összezárnom, de csak nem akart...Valahogy a "hagymakarika" is másképp.... állt... és nem jöttem rá ,mi a jó fenének nem tudom a kört bezárni...és akkor vettem észre,.....nagy igyekezetemben még egyszer elkészítettem a tetejére ugyanazt a mintát... Hú de mérges lettem magamra, és nem hogy befejeztem, még bontani is kellett, ráadásul 4 fonalvéget kell majd eltüntetni... Sokszor még kettőt is nehéz eldolgozni...még mindig akadnak nehézségeim, mikor a a fonalvégeket kell eldugni..Az egész kört sikerült úgy elkészíteni, hogy egyszer sem rontottam,és ép a végén ilyet elkövetni...Félretettem... majd másnap...

A 12. kör is  jó kis munkás... eszi a fonalat is rendesen...Majd jövök a részleteivel..




 lassan nyílik a rózsaszín "Montana" clematis... de még egy évben sem  tett ekkora kárt a fagy benne..A tavalyi nagy fagyok nem ártottak neki, most félve nézem mindennap... félő hogy  gond lesz vele...Nagyon sok az rossz ág...










7 megjegyzés:

  1. Nincs addig semmi baj még lehet javítani kézimunkáink hibáit. Clematist sajnálom, de bízunk benne , helyre jön még az élni akarás csodákra képes.

    VálaszTörlés
  2. Csodaszép a terítő...a klematisz nagy túlélő !

    VálaszTörlés
  3. Lovely colour hope you sort the problem out

    VálaszTörlés
  4. Oh! Nagy busszúság rontani. Sajnálom, de szépen helyre hozod és megnyugszol. Gyönyörű lett!

    VálaszTörlés
  5. Hú, nagyon dühítő lehetett pont a kör zárásánál elrontani, de szépen kijavítottad!
    Ehhez is kell kitartás, nem csak a hímzéshez, gratulálok hozzá!

    VálaszTörlés
  6. Gyönyörű lesz ez a terítő (is)
    Remélem, szépen telnek napjaitok... :)

    VálaszTörlés