"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2018. május 22., kedd

"Kézben vörösbegy"

Nem tudom a tervezőjét sem, meg a kép címét, de ettől függetlenül mikor megláttam,szerelem első látásra volt, és ezen agyaltam, mikor  a szőlős madarasom utolsó öltéseit csináltam, hogy igen... őőőő lesz a következő...Ez megint a véletlen műve, hogy újra madaras... ez került a szemem elé.....
Az anyag megint 28-as aida...,még van egy pici anyag belőle...Aránylag gyorsan  elkészült...
Még áprilisba hímeztem.






A mintán látható... itt szerepelhet a tervező...Ezen a képen kívül
van még két hasonló  minta, biztos hogy egy sorozat...más-más állatokkal.




Ez a minta még tavaly készült, az eredeti mintát átvariáltam, mert egy születés naphoz kötődött volna...Több keretet is cseréltem , mert mindegyikkel volt valami , nem tetszett... Aztán hónapokig készültünk, hogy átadjuk ... de mindig halasztott az ünnepelt... míg a végén úgy gondoltam, hogy nekünk nem fontos annyira a köszöntés,  ha az ünnepeltnek nem fontos...így maradt a kép...


éééésss előkerült egy régi kedves időszakból //Index fórum/ez a biskoru...ami nem  is kicsi .Még azt sem tudtam hogy így hívják.... aztán egyáltalán hogy kell összevarrni... a minta egy ezer éves Fürge Ujjakból való, perlé fonallal hímezve....vattával tömve, mert még akkor nem találkoztam a mai tömő anyaggal...SZÓVAL egy régi emlék...Szét bontottam,újra tömtem, jól összevarrva,és kapott gyönggyel hímezve...Jutott eszembe, hogy nem rég JUCIKÁ egy óriás bickornut készített...Ez időszakban léptem a xszemes rögös útjára...Szerelem lett,lassan előre... sokat kell még tanulni... ebben is...

10 megjegyzés:

  1. Nagyon kedves ez a vörösbegyes minta, árad belőle a melegség, a szeretet. Nem csodálom, hogy beleszerettél. Láttam már képen biscorut, de el sem tudtam képzelni, mit lehet vele kezdeni, hogy csak dísz, vagy illatpárna. Most kaptam kis felvilágosítást. Mindig tanulhatunk egymástól. Köszönöm :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon bájos ez a sorozat , de a madaras a legszebb ! :-) Igazi kiállítás van Nálatok is a falon .

    VálaszTörlés
  3. Tetszik a kiállító falad. Madaras hímzés nekem is van egy amit nagyon szeretnék elkészíteni, időm nem tudom kikor lesz rá. Játszani kellene , milyen érdekes varrományok születnének ha, pl egy témában ( madaras, pillangó, virág) szabadon készíthetnénk határidőn belül bizonyos nagyságban hímzéseket, ez csak egy ötlet. Biscornu meg nagy kedvenc, különösen, ha gyöngyös.

    VálaszTörlés
  4. It's going to be a fabulous picture when it's finished and I look forward to seeing your progress.
    Sorry I have missed some of your posts.

    VálaszTörlés
  5. Meg sem lepődöm, hogy újabb madarad képet hímeztél! :) Nagyon-nagyon aranyos a kis vörösbegy, olyan nyugalmat árasztó a kép. Egy kismadár egy ember kezében... csupa békesség.
    Megsütöttem az általad már elkészített fahéjas sütit. :) Hihetetlenül finom!

    VálaszTörlés
  6. Que precioso diseño el pájaro en la mano, me encanta!! bonitas labores, besos

    VálaszTörlés
  7. Csodás lett a hímzés! :-) A vörösbegy az egyik kedvenc madaram. :-)

    VálaszTörlés
  8. Gyönyörű ez a hímzés! Nagyon-nagyon tetszik! Lehet, egyszer majd elkunyerálom a mintát... :)
    Szép hétvégét kívánok!

    VálaszTörlés
  9. Hűha ez a vörösbegyes kép!!! Gyönyörű, így a lakáson belül is csodálhatod a madarakat! Az ilyen mintákat szeretem, nincsenek túlbonyolítva, mégis mutatósak. A "kiállítós" falad is tetszik. Szerintem van még ott hely jó pár képnek! ;-)

    VálaszTörlés
  10. Köszönöm mindenkinek a hozzászólásokat...Magam sem tudom, mikor és hogyan lettem ennyire madár párti...De azt gondolom, ez nem baj..sőt...Nagyon sokat ,sőt mindig kint vagyok, hisz a munkám kint van, hallom a sok madár csicsergést, sokszor figyelem is őket...Olyan kis szeretetre méltóak...
    A himzésük meg csak úgy jött.. A lakásba már mindenhol van kép... sőt a szekrénybe is sajnos...Még egy darab tapéta van... lehet hogy az is lekerül...hogy itt a falon legyen hely... tényleg mint a kiállításon...egymás mellett képek...
    A sütit meg sok barátom már elkészítette... csak ajálani tudom...olcsó... gyors... finom... kevés munka van vele...vendégeknek is mindig ízlett, hamar elfogyott...
    Az unoka szülinapi partijára készítettem...mire a gyerek is ehetett volna belőle, már el is tűnt...
    Megint előkerült a bickoru készítése, Juciká jóvoltából...Tényleg egykor nagyon sokat készítettem, még ha nem is volt akkor tökéletes....megint nagy kedvenc lett...igen..én is imádom a vörösbegyet... meg a többi madarat is...

    VálaszTörlés