"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2019. április 26., péntek

Folytatódik...

Tudom, ez a róka nem túl nagy munkának számít, hogy én mégis elücsörgök rajta, több oka is van, de nem az a lényeg...Készül, ha lassan is...de már biztos hogy kész is lesz...
Imádom ezeket a színeket...Remélhetőleg legközelebb készen is tudom mutatni...Mint mindig, én a legkisebb kontúrral is megküzdök minden alkalommal.Nem tudom valaha, megtudom e tanulni,.....és nem""" vért izzadva, nyögvenyelősen készül a legkisebb öltés is""...









napozás...



amig dolgoztunk Alex is ott zsüzsgött körülöttünk, majd elvonult az árnyékba...
Szép pihenős hétvégét kívánok,az ide tévedőknek!!!

18 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lesz.
    A kontúrozás nálam is mumus, nem szeretem, pedig sokat javít egyes kézimunkán.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagy boldogság, hogy hamarosan a végére érek, és ugyanakkor a szokásos "pánik" fog el, hogy melyik is legyen a következő...Ez a róka egy rettenetes nagy "szerelem"...hogy a színek e a ludas, vagy csak úgy nem tudom... de minden pillanatát imádtam, imádom...

      Törlés
  2. A róka nagyon tetszik ahogy alakul.
    Alex sem bírja a meleget, Tappancs sem. Sokat van bent és rögtön a fürdőszobába megy lógó nyelvvel, majd kis idő után lehűl és nyugisan szundikál.
    A cica viszont jól érzi magát a napsütésben.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Alex nem szeret nélkülünk lenni...Ezzel elmondtam mindent, de szerencse, hogy el van éjjel egyedül kint,és csendbe...és ha elmegyünk itthonról azt is csendbe tűri, viszo t ha hazaérünk... nagy a boldogság..A cica szeret napozni, de a legkisebb széltől is bejön...

      Törlés
  3. Nagyon szépen alakul a rókicád !

    VálaszTörlés
  4. Szépen, lassan elkészül a hőn áhított róka :) Sok örömöt hozzá! Mi is lesz a következő hímzésed, van már terved?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valóvan sokáig áhítoztam utána....rókát néztem... vagy madarat...vagy még nem tudom...

      Törlés
  5. Ennek a rókának annyira gyönyörűek a színei. Egyszer én is ki szeretném majd varrni. :-)
    Nagyon várom már, hogy készen lássam nálad. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ügye? csodás színek...és jó pár kevert szín is van benne, ami még jobban kiemeli a rókica szépségét

      Törlés
  6. Nekem Cica és Alex! :-)Tényleg jó meleg volt, de most végre esik, azt mondják nagyon kell a földekre. Szép hétvégét! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ismered a blogomat, tudod hogy mindkettőt imádom...és a többi kutyánkat is mind imádtam...ilyen vagyok..helyesebben ilyenek vagyunk...
      Sajnos még mindig csak pár csepp eső volt..Az országba már mindenhol napok óta esik, de bennünket kikerült eddig az eső...Reménykedünk...

      Törlés
  7. A java már megvan! A kontúrozás nekem sem kedvencem, de te ügyesen csinálod, hogy folyamatosan készíted és nem a végén! Gyönyörű lesz. A hímzés amúgy nem "lóverseny" készítsd a saját tempódban, úgy ahogy jól esik/örömöt okoz, az sem lenne jó, hogy éjt nappallá téve varrnád, csak, hogy minél előbb kész legyen. Én mostanában van, hogy hetekig nem nyúlok a hímzéshez.
    Az előző bejegyzésedhez: Kell írni bejegyzést és nem csak az idelátogatók miatt, hanem magad miatt is, ez egyfajta internetes napló, jó évek múlva ránézni egy-egy képre. Sajnos elég sokszor előfordul, hogy én is benézek a blogokba, de arra már nincs idő, vagy telefonról nehezebb, hogy kommentet írjak, de majd erre figyelek és igyekszem kommentelni. A facebookom van, de nem szeretem, a hímzős dolgaimat meghagyom a blognak.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már tényleg nem sok van... de lassan és komotosan,himzem ,hogy legyen időm felkészülni lelkileg a következőre, amit még nem tudok, hogy mi lesz..
      Amit irtál mind igaz... de ha nincs visszaigazolás, hogy jó amit mutatsz, vagy irsz,valahogy a lelkesedés is alább hagy..Inspirál ha van megjegyzés... nem tehetek róla...

      Törlés
  8. Nagyon szépen alakul a rókád, és nagyon tetszenek a színei. A kontúrozás nem ördöngösség, én pl. szeretem csinálni. Mindig a végére hagyom, mert szeretem látni, milyen a munkám kontúr nélkül, aztán mennyit ad hozzá a kontúr.
    Alexből meg komoly fiú lett. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ebből is látszik... mennyire nem egyformák vagyunk..Van aki szerti a kontúrt, van aki nem...Lehet ha jobban menne, én is szeretném...Azért nekem küzdelem a kontúr,sőt nem csak nekem...de azért igyekszem ,hogy lehetőleg a legjobban megoldjam...

      Törlés
  9. Nagyon klassz lesz, ez a róka! Szép őszi kép! Nekem is megvan a mintája, lehet őszig el is készülne.
    A kutyuskádnak hamar melege van, bár most eléggé lehűlt itt a levegő és folyamatosan hideg van.
    Szépségesek a virágaid, láttam az újabb bejegyzésedben. :)
    Kellemes öltögetést kívánok, most még talán van is több időnk a kerti munkák beindulása előtt!

    VálaszTörlés
  10. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés