"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2019. május 21., kedd

Új hímzés---új szerelem...

Lázasan keresgéltem, már jó előre, hogy mi legyen majd a következő projekt...Régi vágyam volt, hogy a kedvenc kis madaram, egy nagyobbocska hímzésbe nézzen a falamról majd rám...De közben találtam ezt is meg azt is... a végén már igazából nem tudtam dönteni..,persze a színek is nagy szerepet játszanak, egy kép kiválasztásánál nálam....A minták is csalósak, mert amire azt gondolod, , mert jó minőségűnek ítéled meg, nyomtatás után kiderül, mégsem látható rendesen...és ezer más probléma merül fel, mert nem is olyan a színe sem, mint ami, megfogott éppen...Most azt gondoltam, mégis egy kis "lájtosabb"" hímzésbe fogok...és ne legyen nagy munka... előbb legyen siker élmény...Nos szinte semmi nem úgy jött össze, ahogy terveztem... de neki álltam, meg is lesz...most már biztos, lesz még időm, hímzésre és másra is...
Egy kicsit hogy bonyolítsam a hímzést, ami másnak nem jelent gondot, most 28count az anyag, kaptam ajándékba...Volt itt egy ismerős, ránézett... te ezt látod??, nnna jaaa...akkor örülök...ha nehezen is de látom...Látszik egy nap alatt mennyit tudok megvarrni...de nem kerget a tatár...
A mintát a pinteresten találtam, tervezőjét nem írták...de nagyon szép minta, meleg, szép színekkel...












 ❤❤❤❤❤


 Nyílik a levél kaktuszom is... így a fóliába maradt, mert egyik évben, bimbósan kivittem a teraszra, másnap az összes bimbó leesett róla...Szegényke nagyon mostoha körülmények közt telelt át, összekötve, a muskátlinak támasztva, fel ne boruljon...Sok rossz ága is van, de nem férek hozzá...Nem lehet bolygatni, ha elkezdödik a bimbóképzés...






paradicsom is még bent, mert  az előre jelzésben is volt, hogy nagy szél lesz,

Köszönöm ,hogy végig olvastál...Jó nézelődét kívánok.....

11 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik a hímzés a madárkával, jó színek.

    VálaszTörlés
  2. A madárról látom, hogy Veronique Enginger a tervezője , nálam is tervben van minden madaras képe . Azt hiszem, ezt vettem Párizsban :-)Gyönyörű lesz

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jajjj.. nagyon köszönöm...Persze gondolhattam volna, mégha nem vagyok járatos a tervezők közt...Azt hiszem, hímeztem már Veronque Engingertől,és sok mintáját láttam már..

      Törlés
  3. Virág, madár csak szép lehet!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. """hát""""nem??????szépen alakul... imádom..

      Törlés
  4. Gyönyörű lesz. És igen szerintem is Veronique Enginger - Etude au rouge-gorge mintája. :-) Nálam is tervbe van. :-)

    VálaszTörlés
  5. Helga neked is köszönöm...nagyon jó himezni

    VálaszTörlés
  6. utána néztem...karácsonyi fenyőfás madarast hímeztem...az is a Veroique mintája...

    VálaszTörlés
  7. Kedves lesz ez a kép is, mint minden madaras. Én is kedvelem ezeket.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm Bea.. valóban nagyon szépek...

      Törlés