"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2019. július 20., szombat

Takaró

.. horgolása is folytatódik.Igaz, fogalmam sincs, hogy kinek, és  miért, de horgolom.Igazi újrahasznosított fonal, vagy 20 éve, vagy még több, pulóverek voltak.Nincs terv se, csak ahogy jön, a kockák összehorgolása nem igazán tetszik, varrtam, de így sem szebb... sőt..De vigasztalom magam, hogy lehet hogy akinek egyáltalán majd kell, talán örül is, vagy fogalmam  sincs mi lesz a sorsa, csak már a fonal ne foglalja  a helyet...Esténként is kell valamivel lefoglalni magam a tévé nézéshez.
Nekem van egy, én szerettem a színes színei miatt, vagy csak emlékek kötnek hozzá is.







 Mindig szerettem  volna egy sárga leandert... egész véletlen lett, vagy 10 hajtást kaptam, nálam eredtek meg, nyíláskor derült ki, hogy sárga is van közte......Imádom... és az illata olyan bódító...



 ilyen szép nem mostanában volt... csokor lazító... gipszó...


 pár kardvirágom is nyílik...apró virágokkal, amit szerettem volna ... hhhát apró lett


ez a virágmix magban volt... Vajon ismeri valaki?

Köszönöm a figyelmet...jó pihenést, szép hétvégét...

11 megjegyzés:

  1. Nekem nagyon tetszik a takaró, színben is harmóniát sugároz. Használd csak bátran! A virágaid csodásak, én még sárga leandert nem is láttam. :-o
    Az utolsó képen az nem boszorkányseprű? A nagyim anno vett virágmagokat és csak ilyen kelt ki..... szép-szép, de nem volt virága.

    VálaszTörlés
  2. Lovely blanket and gorgeous flowers !!!

    VálaszTörlés
  3. Hú, nagyon szép a takaród , a színei, és a mintái is . Most láttam, csak a közepe téglalap , így nem szembesülsz azzal amivel én, -- hogyan lesz téglalap alakú a négyzet ? !

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Négyzetből nagyon könnyen lesz téglalap, bár most már bánom , hogy téglalappal indultam, mert bár egyforma az oldala, mégis elcsámpul... a négyzetből meg ugy lesz téglap, hogy két sor kocka van, igy már lényegesen hosszabb, és mikor kész a két szembelévő kocka sor, tovább megyek körbe megyek a pálcákkal..remélem érthetően írtam.

      Törlés
    2. Az utolsó takaró képen látszik a két sor kockasor...ahogy téglalap lesz.

      Törlés
  4. Biztos lesz gazdása, hiszen nagyon jól néz ki!
    Úgy látszik, most mindenkit elkapott a "maradék fonalakat felhasználni!" érzés... :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép a takaró, jól mutatnak így együtt a színek.
    Gyönyörű színe van a leanderednek, és a kardvirágok is szépek.

    VálaszTörlés
  6. Szerintem szarkaláb lesz, én is hónapokig kutattam mi lehet? A leandered dupla is, szép. Csupa öröm.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Utána néztem... hhhát nem tudom .,,de nagyon köszönöm..nekem évelő szarkalábom van, ez nem az, az egynyári szarkláb még lehet... majd mutatom, ha lesz virág is...

      Törlés
  7. Köszönöm lányok...Ez elég lassan készül, van hogy hetekig nincs hozzá nyulva..Szerintem még az elmúlt évben kezdtem.

    VálaszTörlés