"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2019. augusztus 19., hétfő

.Fázisfotó.....

Sokáig hezitáltam... mutassam, vagy ne, hogy megy a hímzés, hol tartok... és hogy alakul a kép...
Mindig nem tudom sem a tervező sem a kép címét...Mint írtam annyira tetszett a kép, hogy csak maga a kép belsejét láttam... a széleit nem, ami ép nem a kedvenc színeim...de csinálom... mert valami különös kíváncsiság hajt, pedig tudom milyen lesz a kép../////.Még szerencse, hogy a kényszer pihenő alatt is tudtam hímezni, mert a tűt tudom fogni.Jól megerőltettem a kezem, de kész vagyok a kitűzött munkámmal, most már az a  dolga a kezemnek, hogy gyógyuljon meg, tudom hosszú idő kell, hisz máskor is volt hogy túl erőltettem, de már a munka végére robbant le a kezem, most meg félidőbe...Remélem, mire újra hajrá jön, addigra rendbe lesz../////.
Még aggaszt,hogy úgy látom , nem teljesen fedd a himzés,a két szál úgy tűnik kevés, a három meg sok, mert eltolná a kockákat...Átválltottam a kisebb keretre, könnyebb így varrni.

A másik a kék színek...Különbözök, mégis egymás mellé varrva, nem látok különbséget...








                                                a kék színek...


Jó pihenést... köszönöm a figyelmet...

12 megjegyzés:

  1. Általában a téma ragad magával , mikor hímzést választunk. Hozzávalók meg jönnek vele és csináljuk mert összességében fogott meg hímzés témája. Különben is olyan jó az a félkész orr, hogy megérte a nemszeretem színekkel bíbelődni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ügye??? te tudsz valamit?Remélem, hogy eztán síklik a tű...

      Törlés
  2. Hai scelto un bellissimo disegno dai colori caldi autunnali... non vedo l'ora di vederlo finito...
    Buona giornata

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a látogatást, hamarosan fény derül mit is varrok.

      Törlés
  3. Húha, csak nem egy rókica ? Ha a levelek színére gondoltál, mint nemszeretemszín -- nálam azok a kedvencek . Az őszi rozsdás millió színárnyalata , mint a tavasz millió zöldje , egyformán a kedvenceim .

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudom hogy az őszi színekhez tartozik a barnaszin... de igazából egyedül a barnát nem szeretem, de a himzésekhez kell..De hősiesen varrtam...Érdekes ez... mert az őszt szeretem, úgy ahogy van.

      Törlés
  4. Nagyon szépen alakul a hímzésed! Mekkora lesz a végleges mérete?

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jól haladsz a hímzéssel. :-) Úgy látom rókica lesz. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm..és nagyon igyekszem, mert én is kiváncsi vagyok, nálam milyen lesz

      Törlés
  6. Én már tegnap is nézegettem, de nem tudok rájönni, mi van a levelek fölött... rókát egyáltalán nem látok - bevallom, tegnap még arra tippeltem, hogy lófej :)
    Szerintem a csaknem hasonló színek teszik élővé a kéápet. Szép lett a pillangó :)
    További örömhímzést Neked!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm...Egy kis türelmet kérek... mutatom hamarosan az eredeti képet... mi is lesz... kicsit titkolozom...///olyan jól esik, hogy találgatok////

      Törlés