"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2020. szeptember 14., hétfő

Csipkeszegély...

Van egy kedvenc felsőm, amit annak idején, hajócsipke szegéllyel díszítettem a nyakkivágását.Saját varrás a felső, sokáig váratott , mert eredetileg még az unokának vettem az anyagot, nem jött az ihlet, hogy mi legyen belőle, akkor, így csak maradt a szekrénybe...Volt más színű anyagból,  , már több pulcsim, így jól tudom milyen puha, jó viselet.Csak szépen csendbe kinőttem, vagy összement.ráadásul alig hordtam... így aztán csak nézegettem mit is lehetne kihozni belőle...Engem soha nem érdekelt a divat, így soha követője sem voltam, mostanra meg főleg mások a szempontok, egy- egy ruha darabnál...Szétbontottam, került bele  mindkét oldalába egy csík, ezt takarnám a csipkével...Az ember olyan sokat változott, változik, amit tegnap tudtál hordani, mert kellemes viselet, holnap már nem bírsz megmaradni benne...Sajnos egyre több ruhadarabnál fordul elő...Persze varrni könnyű... mert kiszabod varrod és kész...Amikor bontani kell, átalakítani, akkor már macerásabb..remélem, hogy kedvenc felsőm megéri a sok fáradságot...és újra kedvenc lesz, bár a csipke elkészítése hamar megvan.,és nem nehéz minta, majd a rádolgozásnál derül ki, megérte -e a fáradságot, mert nem kis munka lesz rávarrogatni az anyagra a kis pikókat.
A fotó nem is adja vissza az anyag szép színét, ami halványzöld...A vékonyabb fonalnál, meg nem tudtam milyen színűt is rendeljek,  valószínű szebb lenne a csipke, de ez volt itthon, ami ép passzol is...Puppets 10-es..A sok vékony fonal után újra a 10-es fonallal dolgozni, igazi kihívás...
Hihetetlen... évekig ezzel dolgoztam, most meg mintha kötélből készítettem volna a csipkét.olyan, vastag, durungnak tűnik.



 itt a nyaka, ami régen készült
Ha kész teljesen mutatom...
Köszönöm a figyelmet a türelmet a hosszú bejegyzésért!

4 megjegyzés:

  1. Különleges, szép! (nekem is összemennek a ruháim :) )

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm... Ha csak ez az egy darab ment volna össze... de mind...és nem akarom átalkítani a többit...Nem olyan egyszerű, rém unalmas...és utálom is, de azért majd elkészül.

    VálaszTörlés