"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2021. május 1., szombat

....Fenyőfás,nyulas rókás...

 Nem gondoltam, hogy valaha kész lesz...csak "legekbe" beszélhetek róla...Szerelem volt  első látásra, annyira édes a rókica pofija, és tetszett ahogy a fán lógtak a nyulak, de akkor még nem gondoltam, hogy igy,megszívatnak a nyulak hímzés, illetve kontúrozás közben...Voltak "aranyosak, dögök, utálom... bedobom a sarokba és hasonlók"...Tudom, hogy sajnos nem lett hibátlan a kontúr, de már többször nem mertem bontani, féltem hogy az anyag rovására megy már olyan sokszor bontottam ki és kezdtem újra.Többször letettem, hogy elég...és nem hagyom hogy kiidegeljen, mert akárhogy öltöttem, nem tetszett.,És igy fordulhatott elő, hogy csapott -papott hagytam az asztalon, és másnap mikor  kézbe fogtam az anyag szélén egy nagy zöld folt éktelekedett.ÓÓÓ láttam lelkiszemeimmel, hogy máshol van a folt és tényleg a kukába landol...Szerencsémre le lehetett vágni...igy én is ,és a hímzéseim is megúszta...Nem hibátlan.... de nagyon örülök mégis , hogy elkészült...

Minta ::::

illusztrátor:aki rajzolta a fotothttp://lisologa.ru/illjustrator-dainius-sukys

Köszönöm a figyelemet...Mindenki vigyázzon magára!








A bögrét ajándékba kaptam... van egy kis történet is hozzá,örülök neki...

9 megjegyzés:

  1. Nagyon egyedi a róka "arckifejezése". Aranyos munka. 😄

    VálaszTörlés
  2. Nagyon cuki ! A róka szemén jót somolyogtam.
    A rengeteg kontúr miatt nem irigyellek.
    (De megérte !)

    VálaszTörlés
  3. Ez annyira jó, nagyon tetszik! :-)

    VálaszTörlés
  4. Nekem nagyon tetszik, főleg a róka nézése :) :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép , ilyenkor arra gondolok hogy mennyi munka lehet egy ilyen kép elkészítésében!

    VálaszTörlés
  6. Annyira jó. :-) A róka nézése mindent visz nálam. :-)

    VálaszTörlés
  7. Sajnos, minden orosz minta rettenetesen megviseli az embert varrás közben. De én úgy tapasztaltam, amikor elkészül , úgy érezzük megérte, mert olyan nagyon klassz a végeredmény . Pont mint ennél ! Gratulálok ! pazar !

    VálaszTörlés
  8. Lányok nagyon köszönöm...Egy kis minta sokszor csaloka, én is ezzel eleve igy voltam...Gondoltam nem nagy minta hamar meglesz...A hímzés aránylag hamar megvolt..a többi vett igénybe sok energiát és ideget...A másik sokszor töprengek, hogy kell e nekem írni róla, mennyi szenvedés, tévedés van... hisz alig van reagálás...pedig jó lenne megosztani gondolatainkat.Ezt látom máshol is,és még jobban lehangol, és én sem reagálok sokszor máshol se, meg a saját blogomnál is csak késve.egy pár szót.... kivétel egy vagy két blog, ahol beszélgetés is van...Köszönöm aki itt volt..Szép hetet!

    VálaszTörlés