"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2022. február 24., csütörtök

tulipán...

 Régebben készült mind két tulipán, de annak ellenére hogy a világon a legkönnyebb, én  mégis hezitáltam napokig... mert pici lánynak készült, aztán szárat nem akartam neki, mert hogy játszik vele vagy rakja egyik helyről a másikra, ne hogy baleset érje..és hogy miért kettő... mert ép két éves és a bölcsibe tulipán a jele...De valami szár mégis kéne, és akkor azt hogy oldjam meg... valami komolyabb kivitelezést gondoltam, de ötlet hiányába csak ennyi jutott, amennyi látszik.A blog bejegyzést is napok óta tologatom a következő napra...és mostanába mindig igy megy...valahogy kialudt a tűz, a vágy hogy feltegyem, hogy bemutassam, leirjam...Nem tudtam eldönteni melyik fotó legyen a befutó, igy mindet mutatom, "nincs valami jó arcképe"

a fonal  catania,egyre rosszabb minőségű, egyre több szál hiba, a szinek közt is nagy különbség van, vastagságba...sok a bog benne...és egyre durább a fonal..Most egy másik fonal márkával dolgozom, sajnos itt is ki szálasodás látható, amit nem mindig lehet eltüntetni, az áráról meg nem is beszélve.


Tetszett Orsi  fotója és kiváncsi voltam hogy az én telefonommal mennyire lehet közeli képet készíteni... mert apáéval nem lehet, pedig komolyabb és fiatalabb a telefonja...




A barka a húsvét"virágja", de már karácsony előtt is szépen mutatta a kisbigyóit, mára már elnyílóba van teljesen éspottyog is.


sokszor nézem, és rengeteg kép készül az őszapókról...visszatértek nagy örömünkre, igaz csak egy vagy két pár...Jó  nézni, hogy jönnek a cinkególyóra, de mire kattanna a telefon, már röppenek is...

Köszönöm a figyelmet... vigyázzon mindenki magára...

7 megjegyzés:

  1. Itt is "menekülnek" a madarak.Távolról fotózva próbálom őket a fotók alapján azonosítani. Szép lett a tulipánod.

    VálaszTörlés
  2. Igen, a második fotón jól látszik az alakja a tulipánnak, tetszik a szép élénk színe.
    Annyira szeretem a barkát, az idén még nem is láttam élőben 😔

    Te is vigyázz magadra, ölellek 🤗

    VálaszTörlés
  3. Aranyos lett a tulipánod, biztosan nagyon örült neki a kislány!
    Már Orsinál is megcsodáltam a borostyánt, most meg nálad látom. Ma megnézem, hogy nekem va-e, mert virág rengeteg volt rajta, olyan zümmögés volt mindig körülötte.

    VálaszTörlés
  4. Jó lett a tulipán, biztosan örül a kislány. Én mindig nagy érdeklődéssel várom a bejegyzéseidet :)

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm a megjegyzéseket...Ennek a borotyánnak van baja elég sok... ezeket a magokat elhordják a madarak, fog... minden lila a magtól, és a madarak ürülékétőlés mérgező is...Hogy micsoda, szószerint mocsok van tőle... leirhatattlan... az egész udvar tele van, hiába takaritunk mindennap össze...

    VálaszTörlés