"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2022. szeptember 11., vasárnap

"öregúr."..

 Oltási papirját kerestem, mert magam sem hittem el, hogy 17 éves...Alex a harmadik kutya, akivel együtt van. Vahur volt az első... vele , benne aludt... aztán mikor Vahur elment nagyon kereste, akkor hoztuk Macit, aki rögtön az első nap, első pillanatba megette a kajáját, és átment rajta...Igazából sosem fogadta el... El volt vele, meg kereste... de nem lett az igazi barátja, mint igazából senki...Mindig ott volt kiskorában ahol mi, de a második simitást már karmolással  köszönte meg...Unoka sosem ment haza karmolás nélkül.Bennünket nem bántott.....Sokat aludt rajtam, mellettem, szeretett mellém ülni, aztán jött a szemműtét, amikor már nem lehetett mellettem, nagyon nem felejtette el...Már egy éves is elmúlott, és nem tudta, hogy a keritésre fel lehet mászni, el lehet menni.... Itthon a saját udvarunkban verték meg...a többi nagy macskák...A lakásba elkezdett jelőlni, igy aztán hamar megszabadult a gólyóitól... Megsértődött.igazi  kis különc volt... és most is az...Azt gondolom regényt is lehetne róla írni...Mi igy szeretjük ahogy van...Most már igazi öreg...látszik is rajta... és heppjei is vannak..Többször volt beteg, de eddig mindig sikerült helyre jönni.A mostani betegségéből maradt vissza... labilis... egyensúly zavara van...A bundáját nem tudta rendbe tenni,de nem is engedte nekem se, hogy kikeféljem a sok összecsomosodott szőrt.Olyan volt a szőre mint a bárányoké...Lopva mikor evett, és jobban lett, Alex fésűjével probálkoztam,több- kevesebb sikerrel,  mert pár perc után inkább nem evett..és természetesen nekem jött..Végülis én győztem... mert vagy két-három macskára való szőr gubanctól szabaditottam meg, és karmolást is megúsztam.Most már kiszedi maga is a szőrt, igaz billeg hozzá...

Szerencsére jól van, kisérgett bennünket és figyeli is, mi történik .Igazi kis nyugdíjas cica... és remélem még sokáig élhet velünk...




rajtam ...
ma kint az udvaron...
mellettem, dorombolva
hőségbe elbújva... 


6 megjegyzés:

  1. De aranyos! Jól mondod, különc, de ettől szeretnivaló 😍 olyan igazi kis öreguras ☺️

    VálaszTörlés
  2. Sokáig doromboljon még nektek! 😍

    VálaszTörlés
  3. Drága Cica! A szeretet tartja egyben, nagyon sokat jelent az idős állatoknak a biztonságos környezet, a szeretett Gazdik. Puszi a nózijára! :-)

    VálaszTörlés
  4. Kedves öregúr. :-) Remélem még sok-sok évig dorombol nektek.
    Nekünk most 5 cicánk van, nagyon szeretjük őket. :-)

    VálaszTörlés