"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2024. január 20., szombat

"Szürke"

 Szürke 50 -en árnyalata... jjjjjaaaaa nem... ez egy film címe, többször is megnéztem, mert nem akartam el hinni hogy van ilyen ami a filmbe volt...Engem  megrázott...,......................... de nem erről akartam írni, bár ez is szürke...

Most egy szürke hímzést kezdtem el, és nem véletlen hogy nem  írom, hogy mi, sajnos nagyon elrontottam, és már nagyon sokat varrtam, mire rádöbbentem a valóságra...Két dolog történhet, kezdek egy újat, de ahhoz már sokat varrtam, még egyszer neki állni képtelenség lenne, vagy felbontom...ami szinte lehetetlenség lenne, még az anyag is tönkre menne tőle... marad a próbálkozás...hogy tudom összehozni.. Sok fázis fotó készült...Köszönöm ha megnézed és irsz

















8 megjegyzés:

  1. Megértem, hogy kúzdesz a szürke árnyalataival. Én is. Ugyan nem himzés, csak kimutatásgrafikonok. Mivel nyomdában fekete-fehérben fog kijönni, a remek szines grafikonokat szürke árnyalatossá kell áttenni. Együttérzek Vled, én is már többször rajzoltam újra....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a megjegyzést, szerencsére ez csak hobbi , és nem kell megküzdenem a kimutatásgrafikonokkal. .Bevallom, elég nagy bajban lennénk.

      Törlés
  2. Válaszok
    1. "csak" 12 szín egyébként, de el lehet tévedni

      Törlés
  3. Egyre kíváncsibb vagyok, hogy vajon mi lesz ez a szürkeség. Először valami bundás állatra gondoltam (és talán ez lesz a jó), de ahogy jobban megnézem, akár egy havas hegycsúcs is lehetne.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lassan én is kiváncsi leszek, hogy látjuk e mi lesz...Köszönöm az érdeklődést!

      Törlés
  4. Nagyon bosszantó, amikor ennyi munka után jövünk rá a tévedésre. Én is jártam már így, abba is hagytam. De kitartás, biztosan össze tudod hozni. Én farkasra vagy egy sasra gondoltam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már a felén túl vagyok, még csak eztán derül ki amit elrontottam, hogy sikerül e majd rendbe hozni...Titkolozónak tűnik, de előre nem akarom elmondani hogy gondoltam a hiba javitását, mert lehet hogy ennyi munkával is kuka lesz... Köszi az érdeklődést

      Törlés