Bizonyára nem magyar, mert ha igen akkor legalább a kétszeresébe, vagy háromszorosába került volna a fűtés végett...
Egy másik boltba is volt, szalámit venni..Kiszolgálták, haza hozta, kibontottuk, két fajta színű volt, ugyan az a szalámi, ráadásul, itt-ott szalámi bőre is benne volt...az egyik olyan kemény volt, hogy szinte nem lehetett elrágni...Visszavitte...
Nem először fordult elő, hogy egy darab felvágott volt, azt felszeletelték, felvágták egy másik rudat is...igy két végett kapott...
vagy elfelejtették a tavaszi felvágott után letakarítani a szeletelő gépet...Mi vagyunk csak ilyen finnyásak?.
Mostanában mindig van valami gond az árúval... vagy a kiszolgálással..Túl sokat képzelünk???,
Nem Vera, nem Ti vagytok finnyásak. Igen is gondok vannak az áruval és a kiszolgálással is. Nálunk az ABC-ben sem tisztítják a szeletelő gépet. Kaptam már én is a szeletelt sima sertéspárizsi között gomba és paprika fecniket. Sőt, vittem már vissza csirke szárnyat, mert büdös volt. És van "pofájuk" a félig rothadt banánt 400,-Ft-ért adni. No, amíg maszek kézben volt a bolt, ilyen soha nem fordult elő. Mindig friss volt az árú, és ami a lényeg, elfogadható áron. A karfiolod viszont nagyon szép hófehér, sehol egy barna folt benne. Ilyen szép hibátlant is ritkán lehet kifogni.
VálaszTörlésKöszönöm Erzsi...Kezdtem azt gondolni hogy csak mi vagyunk hisztisek...
TörlésKitöröltem amit gondoltam...
A karfiol egyébként LIDL-is..
Az én tapasztalatom: reggel ne vegyél előre szeletelt felvágottat (még a drága sonkát se!). Az én 10 dekámban felül volt a reggel levágott két szelet és alatt a többi a tegnapi maradék. Nem volt módom visszavinni, de este, mire hazaértem, a macskáknak se kellett.
VálaszTörlésOtt vágnak át, ahol tudnak.
Köszönöm Mari..egyébként nem szoktunk előre szeletelt szalámit venni, most sem... de az egyik kis darab régi lehetett,azt felvágták, majd egy másik rudat kezdett meg az eladó, ami friss volt...
Törlés