"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2018. október 17., szerda

Újabb róka...,

.....valójában nem újabb, hisz a rókás bejegyzésemben már írtam, hogy ez volt az első rókafej, ki is volt tömve, de úgy gondoltam, valamit elrontottam, nem tetszett az orra, valószínű, hogy a horgolásnál elszámoltam magam,ezért gyorsan másik fejet készítettem, más fonalból,és úgy lett kész az a róka...
Utána derült ki, hogy annyira azért nem rontottam el, hogy ne lehessen befejezni...Egész más ez a fonal,és hogy ne legyen teljesen egyforma, a végtagok más színt kaptak...Most nem akarok kitérni a fonal másságáról, pedig meg érne egy misét...Ez nagyobb is lett..Meséljenek a képek...jó pár készült, megint nem tudtam dönteni... nézzétek el nekem.







                           💗💗💗💗💗 


 végre sikerült befejeznem a koripokat is... egyenlőre ennyi, majd remélhetőleg sikerül elindítani a kiszemelt helyre...nem csecsemőknek készült...Az oda jutás lesz kicsit macerás, hogy mikor, és hogy... de majd találok rá megoldást....Remélem a piciknek is fog tetszeni


MÁS
A tacsi is eljutott gazdájához tegnap... Felnőtt létére így örüljön... nem is gondoltam volna,érdemes volt készíteni  menyemnek...

Köszönöm a látogatást!!!Legyetek jók... ha tudtok!

8 megjegyzés:

  1. Aranyosak a rókáid úgy mint a többi állatkáid!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon aranyosak a horgolt állatkáid, ha én így tudnék varrni mint Te, egy szavam sem lenne, nekem még ilyen sem sikerül
    .
    A képek gyönyörűek, mint mindig

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Éva...Bevallom nem most kezdtem varrni, noha sem szívet, sem táskát előtte sosem varrtam..Saját magunk ruháját mindig én varrtam...és utána az unokáét...Ma már nem varrok magunknak, néha egy egy nadrág...Egy biztos, mindenhez nagyon sok gyakorlás kell.
      Ha nincs figura horgolásom, hiányzik...

      Törlés
  3. De jópofa az új jövevény! Egy más karakter, de éppen ettől különleges. Nekem a földön hempergős kép a kedvencem 😀

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyszerűen imádom ezeket a horgolt figurákat...Rengeteget elmentettem már, tudom sosem lesznek kész, ... de az akarat és a vágy erősebb...Majd az idő eldönti mennyire jut időm...

      Törlés
  4. Édesek a rókák. A furaságról: most én is horgolok és a nagyobb gömböt tettem a testnek. Még csak fura sem volt. Mikor a sapi készült nagy lett és akkor jöttem rá, hogy a nagyobb gömb a fej. Óh! Tényleg furák a babák. Tervezetten.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ügye? Akkor derül ki amikor már elkészül... milyen is és mekorra lesz..Bár már most tanultam, mert előtte sosem olvastam el, hogy egy adott résznél mennyi rövidpálcát horgolsz, és abból tudni lehet, hogy esetleg a fej, kétszer akkorra lesz mint a test...Szóval... gyakorlás teszi a mestert...

      Törlés